همستر کامبت بازی‌های جدیدی را به بخش Playground اضافه می‌کند

همستر کامبت بازی‌های جدیدی را به بخش Playground اضافه می‌کند

توسعه‌دهندگان همستر کامبت چند دقیقه قبل اعلام کردند که بازی‌های جدیدی را به بخش Playground اضافه خواهند کرد. بعضی از این بازی‌ها کلید جدیدی به کاربران می‌دهند وبرخی دیگر توکن خود را راه‌اندازی می‌کنند

به گزارش بازار، توسعه‌دهندگان بازی تلگرامی همستر ‌کامبت چند دقیقه اطلاعیه جدیدی را منتشر کردند. آن‌ها خاطرنشان کردند که در تلاش هستند پلتفرم جدیدی را برای بازی‌های بخش وب ۲ و وب ۳ راه‌اندازی کنند. این مسئله در وایت پیپر همستر کامبت هم گفته شده‌ بود. علاوه بر این آن‌ها تاکید کردند که این بازی‌ها از توکن HMSTR پشتیبانی کرده و به گسترش آن کمک می‌کنند.

در هر صورت توسعه‌دهندگان این بازی اعلام کردند که از امروز بازی‌های جدیدی را به آن اضافه خواهند کرد. آن‌ها سپس ادامه دادند: از امروز بازی‌های جدیدی اضافه می‌کنیم تا شما انتخاب‌های متنوعی داشته باشید و بتوانید بازی‌هایی را که بیشتر دوست دارید، انجام دهید. برخی از بازی‌ها کلیدها را به شما می‌دهند و برخی ارز داخلی خودشان را ارائه می‌کنند اما همه این بازی‌ها اکوسیستم ما را گسترش خواهند داد.

سازندگان همستر کامبت در نهایت تاکید کردند که می‌خواهند با همکاری با بازی‌های برتر و بزرگ، یک اکوسیستم پایدار بسازند. هدف اصلی آن‌ها این است که در نهایت تقاضای توکن خود را افزایش دهند. آن‌ها باور دارند که با سایر پروژه‌های کریپتویی فرق دارند چون می‌خواهند قبل از لیست شدن‌ توکن خود، تا حد امکان تقاضای آن را افزایش دهند. توسعه‌دهندگان بازی مذکور در انتهای صحبت‌های خود خاطرنشان کردند: این تقاضا باید از قبل ایجاد و تضمین شود. این دقیقاً همان چیزی است که ما در حال حاضر روی آن کار می‌کنیم!

کد خبر: ۲۹۸٬۵۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha