۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۷
ارزان ترین معلم خصوصی ساعتی چند تدریس می کند؟

ارزان ترین معلم خصوصی ساعتی چند تدریس می کند؟

هزینه کلاس های خصوصی به عوامل مختلفی بستگی دارد و ارزان ترین معلم خصوصی ممکن است با ساعتی ۱۰۰ هزار تومان هم خدمات تدریس خصوصی را ارائه نماید. در ادامه توضیحات بیشتری ارائه می کنیم.

عوامل موثر بر قیمت تدریس خصوصی ساعتی و جلسه ای

پارامترهای مختلفی بر هزینه کلاس های خصوصی اثر می گذارد. همانطور که در سایت تدریس خصوصی ایران مدرس https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php که در زمینه معرفی معلم خصوصی در منزل و آنلاین فعالیت دارد گفته شده است، نرخ کلاس های خصوصی زبان انگلیسی، ریاضی، فیزیک، شیمی، عربی و ... به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال هزینه کلاس های مجازی و اینترنتی در مقایسه با معلم خصوصی در منزل کمتر است. در کلاس آنلاین وقت مدرس خصوصی برای رسیدن به منزل شاگرد تلف نمی شود. در نتیجه نرخ کمتری برای هر ساعت یا هر جلسه تدریس دریافت می کنند.

موارد دیگری هم وجود دارد که باعث بیشتر یا کمتر شدن قیمت کلاس های خصوصی می گردد که در ادامه بررسی می شود. به عنوان مثالی دیگر هزینه کلاس های خصوصی به تعداد جلسات هم بستگی دارد. معلم خصوصی زبان (به عنوان مثال) که برای هر جلسه تدریس خودش ۸۰۰ هزار تومان در نظر دارد، اگر ۱۰ جلسه کلاس با ایشان برگزار کنید احتمالأ با نرخ ۷۰۰ هزار تومان موافقت می کند. اگر کلاس آنلاین باشد با مبلغ ۵۰۰ هزار تومان هم راضی خواهد شد. برای برگزاری کلاس خصوصی آنلاین می توانید از سایت هایی مانند roomeet.ir، اسکای روم، الوکام alocom.co، آنلاین آموزان، Google Meet و ... استفاده نمائید.

همانطور که در سایت ایران مدرس توضیح داده شده است:

کلاس های خصوصی در مقایسه با فیلم و کتاب کمک آموزشی فواید و مزایای بیشتری دارد و بیشتر توصیه می شود. تفاوتی نمی کند که می خواهید از کلاس های تدریس خصوصی در منزل تهران یا هر جای دیگر ایران استفاده نمائید در هر صورت، این کلاس ها برای افزایش معدل، گرفتن نمره ۲۰ در دروس مختلف، شاگرد اول شدن و رسیدن به معدل الف، ارتقای معدل، کسب درصد بالا در دروس کنکوری و موفقیت در کنکور، موفقیت در آزمون آیلتس و تافل، یادگیری مکالمه زبان و کامپیوتر در کمترین زمان و ... بسیار مفید است.

بازه قیمتی کلاس های تدریس خصوصی چقدر هست؟

شما که این مقاله را می خوانید احتمالأ در جستجوی ارزان ترین قیمت کلاس خصوصی و معلم خصوصی هستید. نکته مهمی را باید در این زمینه به شما بگوییم. کلاس خصوصی ارزان خوب است اما تا زمانی که از کیفیت کلاس های شما کم نکند. بنابراین همیشه در نظر داشته باشید که برای شرکت در کلاس های خصوصی بهترین مدرسین خصوصی باید به تناسب تجربه و سابقه کاری استاد مبلغ مناسبی را پرداخت کنید. در سایتهای تدریس خصوصی مانند ایران مدرس هزینه کلاس های خصوصی برای تمام مدرسین ثبت شده است و می توانید معلم خصوصی مجرب با قیمت مناسب انتخاب کنید. اما پیشنهاد می کنیم اگر می خواهید نتیجه عالی بگیرید فکر هماهنگی کلاس با نرخ خیلی ارزان را از ذهن خودتان بیرون کنید. هزینه کلاس های خصوصی و معلم خصوصی برای هر ساعت تدریس از ۱۰۰ هزار تومان تا ۹۰۰ هزار تومان و بیشتر می تواند متغیر باشد. مدرسین تازه کار احتمالاً با نرخ ۱۰۰ هزار تومان هم تدریس می کنند اما در همان حد و اندازه هم باید از کلاس های ایشان انتظار داشته باشید.

چگونه معلم خصوصی ارزان هماهنگ کنیم؟

اگر می خواهید مدرس خصوصی ارزان و با نرخ مناسب داشته باشید به سایت ایران مدرس مراجعه کنید و لیست مدرسین را با دقت بررسی نمایید. کافی است در گوگل اسم سایت ایران مدرس را جستجو کنید. باز تاکید می کنیم برای دریافت خدمات عالی در جستجوی قیمت مناسب باشید و نه قیمت خیلی پایین و خیلی ارزان. اگر مثلاً برای درس ریاضی قصد دارید کلاس خصوصی داشته باشید بهتر است اوایل ترم کلاس ها را هماهنگ کنید. ایام امتحانات اینکه بتوانید استاد خوب با نرخ مناسب داشته باشید سخت تر خواهد شد. پس زودتر کلاس های خصوصی را شروع کنید. برای ارزان تر هماهنگ شدن کلاس های خصوصی سعی کنید از کلاس های آنلاین استفاده نمایید. در ضمن، با خوب درس خواندن و زیاد مطالعه کردن می توانید در تعداد ساعات و جلسات کمتری مطالب را یاد بگیرید و هزینه شما در کل کم تر خواهد شد. نکات زیر هم مفید است:

۱- اوایل ترم کلاس های خصوصی را هماهنگ کنید چرا که اوایل ترم اساتید با نرخ مناسب تری کلاس را برگزار می نمایند.

۲- اساتید برای تعداد جلسات بالا تخفیف می دهند بنابراین اگر تعداد جلسات بالایی برای تدریس خصوصی زبان، ریاضی، فیزیک یا هر درس دیگری لازم دارید درخواست تخفیف کنید.

۳- در صورت تمایل می توانید از تدریس خصوصی آنلاین استفاده کنید. کلاس های خصوصی مجازی و آنلاین به نسبت تدریس خصوصی در منزل تا ۵۰ درصد ارزان تر می باشد.

۴- اگر از کلاس حضوری استفاده می کنید و تدریس خصوصی در خانه را به نسبت کلاس آنلاین ترجیح می دهید با مدرس و استادی کلاس خصوصی را هماهنگ کنید که به لحاظ موقعیت مکانی به شما نزدیکتر باشد.

۵- برای تمامی دروس لازم نیست از کلاس های خصوصی در طول ترم استفاده نمایید. اکثر دروس را خودتان در طول ترم بخوانید و برای رفع اشکال در ایام امتحانات از معلم خصوصی کمک بگیرید.

۶- به استاد خودتان شاگرد معرفی کنید و برای کلاس های خودتان تخفیف بگیرید. اگر شاگرد معرفی نمایید اکثر اساتید تخفیف خوبی به خودتان می دهند.

ارزان ترین قیمت معلم خصوصی

آیا داشتن معلم خصوصی ارزان به نفع ما است؟

همانطور که گفته شد اینکه فقط قیمت ارزان کلاس ها برای شما مهم باشد ایده خوبی نیست و باید در جستجوی یک معلم خوب و عالی با قیمت مناسب باشید. داشتن معلم خصوصی ارزان اگر به گونه ای باشد که در انتخاب معلم خصوصی خودتان دقت نکنید و یک معلم بی تجربه و کم سواد را انتخاب کنید اصلا به نفع شما نیست. در ضمن، مدرسین برتر شاید برای هر جلسه تدریس هزینه بیشتری دریافت کنند اما چون در تعداد ساعت کمتر و با کیفیت بهتر مباحث را تدریس می کنند در نهایت داشتن کلاس با چنین اساتیدی به نفع شما خواهد بود. واضح است که ارزشش را دارد که با استادی که با سواد است و از دانشگاه تهران ut.ac.ir، دانشگاه شریف www.sharif.ir و سایر دانشگاههای معتبر فارغ التحصیل شده است کلاس داشته باشید و نرخ بیشتری هم پرداخت نمائید. به صورت مشابه، حقوق معلمان هم اگر سطح سواد و دانش بالاتری داشته باشند و در رتبه بندی امتیاز بیشتری کسب نمایند بیشتر خواهد شد.

هزینه تدریس خصوصی در داخل و خارج ایران چقدر تفاوت دارد؟

به صورت کلی نرخ معلم خصوصی در داخل ایران به نسبت سایر کشورها بسیار مناسب تر است. به همین دلیل بسیاری از دانشجویان ایرانی مشغول به تحصیل در خارج ایران از خدمات تدریس خصوصی مدرسین داخل ایران استفاده می نمایند. در ایران می توان گفت نرخ متوسط هر ساعت تدریس خصوصی در سایت ایران مدرس www.IranModares.com و سایر سایت های تدریس خصوصی ۶۰۰ هزار تومان است. یعنی اگر به دلار در نظر بگیریم حدودا ۱۰ دلار برای یک ساعت تدریس خصوصی. در ادامه هزینه تدریس خصوصی را برای خارج از ایران بیان می کنیم.

در سایت tutors.com آمده است: به طور متوسط، یک معلم خصوصی بین ۲۵ تا ۸۰ دلار در ساعت هزینه دارد. برای SAT و آموزش آمادگی آزمون، قیمت ها از ۴۵ دلار در ساعت شروع می شود و تا ۱۰۰ دلار در ساعت می رسد. نرخ مرکز آموزشی محلی ۱۵۰ تا ۲۰۰ دلار در ماه است. در سایت tutorcruncher.com هم آمده است، نرخ تدریس خصوصی از ایالت به ایالت و موضوع موضوع متفاوت است، اما به طور متوسط، هزینه یک معلم خصوصی تقریبا بین ۱۵ تا ۸۰ دلار در ساعت است. نرخ ها ممکن است بسته به عوامل مختلفی از جمله سطح تحصیلات، تخصص و دشواری موضوع متفاوت باشد. بنابراین هزینه ساعتی تدریس خصوصی در خارج از ایران بسیار بیشتر است. در سایت www.teacherstoyourhome.com هم توضیح داده شده است: هزینه یک معلم خصوصی تحت تأثیر عوامل بسیاری از جمله مدارک و تجربه معلم خصوصی، موضوع، سطح موضوع و مکان است. متوسط ​​هزینه یک معلم خصوصی ۳۹ پوند در ساعت برای آموزش حضوری و ۳۱ پوند در ساعت برای آموزش آنلاین است.

جمع بندی و نتیجه گیری

در این مقاله در رابطه با اینکه ارزان ترین معلم خصوصی چه هزینه ای برای هر ساعت تدریس خصوصی دریافت می کند توضیح داده شد. تاکید شد که ارزان هماهنگ شدن کلاس ها اولویت اول شما نباشد بلکه در جستجوی استاد مجرب، با سواد و متعهد با هزینه مناسب و منصفانه باشید. عوامل مختلفی بر نرخ کلاس های خصوصی اثر می گذارد که از آن جمله می توان به درس تدریسی، تجربه معلم خصوصی، شهر محل تدریس، آنلاین یا حضوری بودن کلاس ها و ... اشاره نمود.

کد خبر: ۲۹۸٬۴۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha