ناتینگ فون (۲a) پلاس معرفی شد| با پردازنده اختصاصی دایمنسیتی ۷۳۵۰ پرو

ناتینگ فون (۲a) پلاس معرفی شد| با پردازنده اختصاصی دایمنسیتی ۷۳۵۰ پرو

گوشی جدید ناتینگ در قسمت پردازنده، دوربین و موارد دیگر نسبت به نسخه قبلی بهبود یافته است.

به گزارش بازار، ناتینگ فون (۲a) اسفندماه سال گذشته رونمایی شد و اکنون نسخه بهبودیافته آن، ناتینگ فون (۲a) پلاس، از راه رسیده است. این گوشی جدید در بخش پردازنده، دوربین سلفی و موارد دیگر بهبود یافته و در دو رنگ جدید خاکستری متالیک و مشکی نیز عرضه می‌شود. در ادامه می‌توانید نگاهی به مشخصات و قیمت این گوشی مقرون‌به‌صرفه بیندازید.

براساس گزارش ورج، ناتینگ فون (۲a) پلاس پردازنده دایمنسیتی ۷۳۵۰ پرو دارد که نسخه اورکلاک‌شده دایمنسیتی ۷۲۰۰ پرو در ناتینگ فون (۲a) محسوب می‌شود. مدیاتک این پردازنده را انحصاری برای این گوشی جدید ناتینگ ساخته است.

مشخصات و قیمت ناتینگ فون (۲a) پلاس

تراشه جدید یک CPU هشت‌هسته‌ای با ۲ هسته ۳.۰ گیگاهرتزی Cortex-A۷۱۵ و ۶ هسته ۲.۰ گیگاهرتزی Cortex-A۵۱۰ دارد. پردازشگر گرافیکی همان مدل Mali-G۶۱۰ MC۴ است اما اکنون با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز کار می‌کند. ناتینگ می‌گوید می‌توانید انتظار افزایش عملکرد ۱۰ درصدی در CPU و ۳۰ درصدی در GPU را از این گوشی داشته باشید.

ناتینگ فون (۲a) پلاس یک دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی جدید دریافت می‌کند که جایگزین دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در ناتینگ فون (۲a) می‌شود. این دوربین جدید اکنون از فیلمبرداری ۴K با نرخ ۳۰ فریم‌درثانیه پشتیبانی می‌کند. این دوربین همچنان در داخل حفره‌ای روی صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی قرار دارد. در پنل پشتی نیز شاهد همان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی هستیم.

گوشی جدید ناتینگ همچنین به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۵۰ واتی مجهز شده که نسبت به نسخه ۴۵ واتی گوشی قبلی کمی ارتقا یافته است.

بخش نرم‌افزار این گوشی رابط کاربری Nothing OS ۲.۶ مبتنی بر اندروید ۱۴ با ادغام ChatGPT و ویجت News Reporter جدید دارد. این ویژگی همچنین برای سایر گوشی‌های ناتینگ از طریق اپ Nothing Widgets از فروشگاه Google Play در دسترس است.

قیمت پایه گوشی جدید ناتینگ ۳۹۹ دلار با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است.

کد خبر: ۲۹۷٬۶۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha