۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶
راه‌های ترانزیتی بزرگ‌ترین نقطه تعامل کشورهای منطقه با ایران است
مخبر در آیین افتتاح طرح های حوزه راه و شهرسازی:

راه‌های ترانزیتی بزرگ‌ترین نقطه تعامل کشورهای منطقه با ایران است

سرپرست ریاست جمهوری گفت: بزرگ‌ترین نقطه تعامل و پیگیری کشورهای منطقه با ایران بحث‌های راه‌های ترانزیتی است.

به گزارش بازار، آیین افتتاح همزمان طرح‌های حوزه راه و شهرسازی با حضور محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری و مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

محمد مخبر در مراسم طی سخنانی گفت: رییس جمهور شهید به درستی بحث توسعه حمل نقل در کشور را بستر اصلی توسعه کشور تشخیص دادند و حقیقتاً تشخیص درستی بود.

وی افزود: ما یک کشور پهناوری هستیم که حداقل با ۱۵ کشور همسایه هستیم و این بستر امکان بزرگی برای رشد و توسعه و اشتغال کشور است.

مخبر ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی ابعاد مختلفی دارد که بستر زیادی از توسعه کشور به این وزارت وابسته است و رییس جمهور شهید بیشترین جلسات و پیگیری‌ها را در این وزارت خانه برگزار می‌کرد.

وی افزود: بزرگ‌ترین نقطه تعامل و پیگیری کشورهای منطقه با ایران بحث‌های راه‌های ترانزیتی است بنا براین بیشترین فشارها در وزارت راه و شهرسازی بود.

سرپرست ریاست جمهوری گفت: ده سال بخش‌های توسعه‌ای کشور دچار نقص جدی شد و نمی‌شد عقب افتادگی ده ساله را در دو سال به نقطه مطلوبش رساند مسیری که توسط رییس جمهور شهید انتخاب شد مسیر درستی بود اتفاقات خوبی در حال انجام است.

مخبر اظهار داشت: اتفاقات مناسبی که امروز رخ داد افتتاح فرودگاه ایلام و افتتاح فرودگاه شمال کشور و دو خطه شدن راه آهن اهواز اندیمشک بود که مردم بتوانند برای زیارت اربعین به راحتی تردد کنند.

کد خبر: ۲۹۶٬۹۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha