۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۸
تثبیت قیمت دلار در محدوده ۵۸ هزار تومان 
یک کارشناس اقتصادی مطرح کرد:

تثبیت قیمت دلار در محدوده ۵۸ هزار تومان 

با توجه به اینکه خبرهای مربوط به توافق فلسطینی ها برای اتحاد و همچنین کاهش ارزش دلار بعد از استعفای باید بر بازار اثر نداشت. پیش‌بینی قیمت دلار در مرداد تثبیت در محدوده کنونی است.

بازار؛ گروه بانک و بیمه: قیمت دلار تحت تاثیر فاکتورهای اقتصادی همچون بهبود تراز تجاری، رشد اقتصادی ایران، کاهش بدهی‌های خارجی و همچنین افزایش دارایی‌های ایران در خارج از کشور بهبود پیدا کرده است. پیش‌بینی قیمت دلار در مرداد حکایت از این دارد که انتظار تکرار نوسانات گذشته در قیمت دلار دور از ذهن است.

محمد جواد صدیقی کارشناس اقتصادی با اشاره به اینکه در حال حاضر بازار ارز به یک ثبات رسیده است، گفت: از آنجایی که قیمت ارز چندبار به محدوده ۵۷ هزار تومان رسیده و دوباره برگشته است احتمالا در همین محدوده کف‌سازی خواهد کرد.

او با تاکید بر اینکه بعد از استعفای باید برابری دلاری در برابر سایر ارزها افت داشت، اما در بازار ایران تغییری ایجاد نشد، تصریح کرد: این موضوع بازهم تاکید بر تسلط بازارساز بر مدیریت قیمت دلار دارد.

صدیقی ادامه داد: افزایش جمع آوری کمکهای مالی دموکرات‌ها به نفع کامالیا هریس امید را به کمپین دموکرات‌ها برگردانده است. به همین دلیل باز رقابت برای ترامپ سخت شد. از این رو ارزش دلار در برابر سایر ارزها برمی گردد.

کد خبر: ۲۹۶٬۸۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha