۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۸
عملکرد ETFهای اسپات اتریوم در اولین روز فعالیت آن‌ها چگونه بود؟

عملکرد ETFهای اسپات اتریوم در اولین روز فعالیت آن‌ها چگونه بود؟

گزارش بلومبرگ نشان می‌دهد حجم معاملات ETFهای اسپات اتریوم در اولین روز از راه‌اندازی آن‌ها از ۱ میلیارد دلار عبور کرد. جریان ورود سرمایه این صندوق‌ها هم به ۱۰۷ میلیون دلار رسید.

به گزارش بازار، حجم معاملات ETFها نشان‌دهنده مقدار سهام‌هایی است که معامله شده‌اند. حجم معاملات ETFهای اسپات اتریوم هم در روز گذشته که اولین روز معاملاتشان محسوب می‌شد، به ۱ میلیارد دلار رسید. جریان ورود سرمایه این صندوق‌ها هم در این روز به ۱۰۷ میلیون دلار رسیده‌ است.

در هر صورت ETFهای اسپات بیت کوین در اولین روز فعالیت‌شان ۴.۵ میلیارد دلار حجم معاملاتی داشتند. آن‌ها در این روز حدود ۶۰۰ میلیون دلار جریان ورودی را هم به ثبت رساندند.

جریان ورود سرمایه‌ ETFهای اسپات بیت کوین

حدود نیمی از حجم معاملات ETFهای اسپات اتریوم متعلق به صندوق شرکت گری‌اسکیل (Grayscale) بود. این صندوق تنها صندوقی بود که با جریان خروج سرمایه مواجه شد. حجم معاملات صندوق iShares اتریوم شرکت بلک راک (ETHA) معادل ۲۴۳ میلیون دلار گزارش شده و این شرکت ۲۵۸ میلیون دلار جریان ورودی داشته‌ است.

حجم معاملات هرکدام از ۶ صندوق دیگر کم‌تر از ۱۰۰ میلیون دلار بود و کمترین میزان حجم معاملات، در ETF اتریوم شرکت ۲۱شرز (21Shares) صورت گرفته است.حجم ۱.۰۷۷ میلیارد دلاری معاملات در اولین روز کاری این صندوق‌ها تقریبا ۲۰ درصد از حجم معاملات ETFهای بیت کوین در اولین روز راه‌اندازی آنها در ژانویه (دی ۱۴۰۲) محاسبه شده است.

جیمز سیفارت (James Seyffart)، تحلیلگر بلومبرگ، هم اعلام کرد که اولین روز معاملات در ۹ صندوق ETF اتریوم با ۱۰۷ میلیون دلار جریان سرمایه خالص ورودی همراه بوده است. وی خاطر نشان کرد حجم سرمایه ورودی به صندوق اتریوم‌ شرکت بلک راک معادل ۲۶۶.۵ میلیون دلار بوده است. این شاخص برای صندوق شرکت بیت وایز (Bitwise) معادل ۲۰۴ میلیون دلار و برای صندوق شرکت فیدلیتی برابر با ۷۱.۳ میلیون دلار بوده است. این درحالی است که صندوق اتریوم شرکت گری‌اسکیل ۴۸۴ میلیون دلار جریان خروجی سرمایه را تجربه کرده است.

جریان ورود سرمایه و حجم معاملات ETFهای اسپات اتریوم

کد خبر: ۲۹۶٬۷۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha