۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸
امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری بین پارسی پست و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور منعقد شد
با مشارکت ۲۲ استان در فاز اول؛

امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری بین پارسی پست و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور منعقد شد

یزد- مدیرعامل شرکت پست پیشگامان «پارسی پست» از امضای تفاهم‌نامه‌ی کشوری همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با شرکت پست پیشگامان «تعاونی سهام عام» برای بهبود خدمت رسانی به مردم خبرداد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی شرکت تعاونی پیشگامان، محمدکاظم کشورشاهی اظهار کرد: طی جلسات متعدد، تمامی شرایط لازم از جمله سازوکار همکاری، انتقال و تحویل برخی خدمات به پارسی پست، ساز و کار همکاری لازم، تعیین و در نهایت منجر به تائیدیه‌ از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور شد. با امضای این تفاهم نامه سعی بر آن است افزایش کیفیت خدمات در زمینه هایی که در این تفاهم نامه متصور خواهد بود را به جامعه هدف داشته باشیم.

وی با اشاره به الزام ۲۲ استان در فاز اول برای بستن قرارداد با پارسی پست، ادامه داد: این تفاهم‌نامه پروژه‌ای است که به نیروی انسانی زیادی نیاز دارد و برای بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال مستقیم و غیر مستقیم ایجاد می‌کند.

مدیرعامل شرکت پست پیشگامان با اشاره به اینکه برای ارتباط گیری بهتر با مردم مقرر شد تا دفاتری در ادارات این سازمان به پارسی پست تعلق گیرد، اظهار کرد: پارسی پست در راستای ارائه‌ی خدمات بهتر به مردم، پردیس خدمات فناوری و پردیس خدمات غیرحضوری را به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ارائه می‌دهد.

کد خبر: ۲۹۶٬۷۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha