۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶
۵۲۱ مصوبه برای رفع مشکلات بنگاه های اقتصادی در استان بوشهر صادر شد
در گفت و گو با بازار مطرح شد؛

۵۲۱ مصوبه برای رفع مشکلات بنگاه های اقتصادی در استان بوشهر صادر شد

بوشهر- حیدریه مدیر کل امور اشتغال و سرمایه ‌گذاری استانداری بوشهر گفت: در یکسال اخیر، ۵۲۱ مصوبه برای رفع مشکلات بنگاه های اقتصادی در استان بوشهر صادر شده است.

ضرغام حیدریه در حاشیه بازدید از بنگاه های تولیدی استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی و بنگاه های تولیدی مورد تاکید مدیریت استان قرار دارد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم.

وی افزود: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان در یکسال اخیر در راستای احیای واحدهای راکد اقدامات ارزشمندی انجام داده و این مهم موجبات ایجاد اشتغال موثر و همچنین تثبیت مشاغل شده است.

مدیر کل امور اشتغال و سرمایه ‌گذاری استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: طی یکسال اخیر، ۵۰۲ پرونده بنگاه های اقتصادی استان بوشهر بررسی و ۵۲۱ مصوبه برای رفع مشکلات این واحدها صادر شده است.

حیدریه تصریح کرد: از ۵۲۱ مصوبه صادر شده، تعداد ۳۶۵ مصوبه تاکنون با همکاری دستگاه های اجرایی، انجام و مابقی در حال اجراست.

وی اضافه کرد: در حوزه جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در حوزه اقتصادی استان، گشایش های خوبی انجام شده که امیدوارم تداوم یابد.

کد خبر: ۲۹۶٬۴۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha