۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۸
مشترکان صرفه‌جو در مصرف برق در ۶ استان برنده خودرو شدند

مشترکان صرفه‌جو در مصرف برق در ۶ استان برنده خودرو شدند

مجری طرح پویش باانرژی گفت: مشترکان صرفه‌جو در مصرف برق در استان‌های تهران، مازندران، کرمان، کرمانشاه، قم، هرمزگان برندگان جایزه خودرو شدند.

به گزارش بازار، امسال شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) با هدف تشویق بیشتر مردم به رعایت مدیریت مصرف برق نسبت به راه‌اندازی پویشی با نام پویش باانرژی از اواخر فروردین‌ماه اقدام کرد.

مشترکان برق می‌توانند با شرکت در این پویش و استفاده از توصیه‌های آن ضمن کاهش ۱۵ درصدی از مصرف برق از هزار جایزه ارزنده‌ای که در نظر گرفته شده بهره‌مند شوند.

۱۰ اردیبهشت‌ماه امسال مراسم رسمی آغاز به کار پویش باانرژی برگزار و مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل توانیر در این مراسم جایزه‌های این پویش متنوع بوده و شامل ۸۰ میلیون جایزه می‌شود که به کسانی که به طور مستمر کاهش مصرف داشته باشند تعلق می‌گیرد.

در تازه‌ترین اظهارنظر محمد خدادادی مجری این پویش در باره مشخص‌شدن برندگان خودرو و جوایز ۱۰۰ میلیون‌تومانی گفت: مشترکانی از استان‌های تهران، مازندران، کرمان، کرمانشاه، قم، هرمزگان برندگان جایزه خودرو این پویش بوده و در اکثر استان‌های کشور نیز تعدادی از مشترکان برنده جایزه ۱۰۰ میلیون‌تومانی شده‌اند.

وی درباره چگونگی شرکت در این پویش خاطرنشان کرد: هموطنان می‌توانند با حداقل ۱۵ درصد صرفه‌جویی انرژی وارد قرعه‌کشی این پویش شده و از جوایز نفیسی مانند خودروهای اتوماتیک و میلیاردها تومان کمک‌هزینه غیرنقدی بهره‌مند شوند.

مجری طرح پویش باانرژی گفت: مشترکان می‌توانند از طریق مراجعه به سایت https://ba-energy.ir اطلاعات دقیق‌تری در خصوص راهکارهای مصرف بهینه برق به دست آورند.

خدادادی ادامه داد: نصب برنامه کاربردی باانرژی با واردکردن کد دستوری #۱۵۲۱* نیز دیگر راهکار آشنایی با راهکارهای مصرف بهینه برق است

وی از قرعه‌کشی دور دوم پویش باانرژی به‌صورت استانی خبر داد و گفت: در این مرحله مسابقه استانی خواهد بود و مردم هر استان با هم‌وطنان استانی خود مسابقه خواهند داد که شانس برنده‌شدن را افزایش می‌دهد.

مجری پویش باانرژی از مشترکان در مناطق جنوبی کشور نیز درخواست کرد تا با قراردادن کولرهای گازی روی ۲۴ درجه و خاموش‌کردن کولرها در اتاق‌های خالی و هنگام ترک منزل، زمینه تأمین برق پایدار برای سایر هم‌وطنان در نقاط مختلف کشور را فراهم کنند.

خدادادی از دارندگان کولرهای آبی نیز خواست که این وسایل سرمایشی را روی دور کند قرار داده و از سایه‌بان برای کولر خود استفاده کنند تا ضمن کاهش مصرف برق، هوای خنک‌تری داشته باشند.

وی درعین‌حال از احتمال افزایش بیش از ۵ هزار مگاواتی بار شبکه سراسری که معادل مصرف استان‌های خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان است خبر داد و تصریح کرد: ازاین‌جهت توجه به مسائل مدیریت مصرف بسیار حائز اهمیت است.

کد خبر: ۲۹۶٬۲۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha