۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۸
راهنمای خرید خنک ترین عطرهای تابستانی

راهنمای خرید خنک ترین عطرهای تابستانی

فصل تابستان که می شود بیشتر ما به دنبال عطری هستیم که جنب و جوش تابستانی داشته باشد.

فصل تابستان که می شود بیشتر ما به دنبال عطری هستیم که جنب و جوش تابستانی داشته باشد. عطری که حس مثبتی را در ما ایجاد کند و در گرمای تابستان آزاردهنده نباشد. خرید خنک ترین عطرهای تابستانی بهترین انتخاب ها برای فصل های گرم سال هستند و می توانند جذابیت استایل تابستانی شما را بیشتر کنند.

خرید یک عطر خنک با ماندگاری بالا و از فروشگاه هایی معتبر مثل فور اس پرفیوم می تواند کمک بسیاری به غلبه بر گرما کند. در این مطلب با راهنمای خرید خنک ترین عطرهای تابستانی در خدمت شما عزیزان هستیم. اگر قصد خرید یک عطر بینظیر و خنک را برای فصل تابستان دارید ادامه مطلب را از دست ندهید.

عطرخنک  تابستانی فور اس پرفیوم

چرا باید از عطرهای خنک در فصل تابستان استفاده کنیم؟

انتخاب یک عطر مناسب همانند لباس به شرایط آب و هوا بستگی دارد. همانطور که در فصل تابستان از لباس های خنک استفاده میکنیم در مورد عطرها نیز باید همین کار را انجام دهیم. استفاده از عطرهای خنک و ملایم در فصل تابستان حس طراوت و شادابی را برای ما به ارمغان می آورد.

عطرهای گرم و تند برای فصل های سرد انتخاب های مناسب تری هستند. سعی کنید در فصول گرم سال از آنها استفاده نکنید. استفاده از عطرهای خنک در فصل تابستان حس مثبتی را به شما و اطرافیانتان انتقال می دهد.

معرفی ۴ عطر پرطرفدار خنک تابستانی زنانه و مردانه

در این قسمت از مطلب چند عطر پرطرفدار خنک تابستانی را به شما عزیزان معرفی میکنیم.

عطر بولگاری آکوا پورهوم

عطر بولگار آکوا پورهوم

عطر بولگاری آکوا پور هوم مردانه و دارای ترکیبات فوق العاده ای است که با ظرافت بینظیری در هم آمیخته شده اند. حقیقتا میتوان گفت که این عطر محصولی فوق العاده است. در ابتدای استشمام این عطر ممکن است رایحه ای مشابه نارنج و پرتقال را احساس کنید اما رایحه هایی مانند گل پنبه و لوندر در این عطر به وضوح رخ نشان میدهند. بطور کلی عطرهایی که در آن ها از "آکوا" بکار برده شده، یعنی آن عطر عطری دریایی و خنک را تداعی میکند.

Aqva Pour Homme بسیار خنک و دل انگیز است و می تواند حس خوبی را به شما و اطرافیانتان منتقل کند. اگر این عطر را در فصل تابستان استفاده کنید می توانید رایحه خنک آن را عمیق تر احساس نمایید.

عطر دیور دیوریسیمو

این عطر خنک زنانه سمفونی از گل مورد علاقه دیور، گل برف، با اضافه کردن مشک و یاس است. این عطر زنانه متمایز در مدت زمان کوتاهی توانست افراد زیادی را مجذوب خود کند. بوی گل یاس سمبل امید، شادی و لذت بردن از زندگی است که در این عطر به وضوح به مشام می رسد. نت های آغازین این عطر خنک زنانه شامل ترنج و ترکیبات سبز رنگ می شود و نت های میانی به نرگس، برنیا، رزماری و یاس بنفش می رسد. در انتها نیز با چوب صندل و چرم این رایحه به پایان می‌رسد.

عطر آزارو کروم

یکی از خنک ترین عطرهای تابستانی با رایحه مرکباتی عطر CHROME by Azzaro است. این عطر خنک مردانه در سال ۱۹۹۶ به بازار عرضه شده است و حس شادی، آرامش و پاکی را در فضا ایجاد میکند. در نت های اولیه این عطر بوی لیمو، رزماری، آناناس و گل نرولی به مشام می رسند. در نت های میانی شاهد رایحه های سیکلامین، یاس، چوب بلوط و گشنیز هستیم. در پایان نیز بوی مشک، سدر، چوب بلوط، چوب درخت برزیلی، دانه تونکا و هل به مشام می رسد.

عطر کرید اونتوس زنانه

این عطر از جمله عطرهای خنک زنانه با رایحه ای شیرین و ملایم میباشد در این عطر رایحه های میوه ای و چوبی غالب هستند. این مدل عطرهای زنانه معمولا برای مجالس غیر رسمی و استفاده روزمره استفاده میشود که ماندگاری مناسبی روی پوست ایجاد میکند و میتوانید بعنوان امضای خود در فصول گرم سال از آن استفاده کنید.

مزایای خرید عطر خنک تابستانی برای بدن شما که لازم است بدانید

  • ایجاد حس خنکی و شادابی با عطرهای خنک

رایحه های خنک حس طراوت و تازگی بسیاری را به ارمغان می آورند. این ویژگی باعث می شود که این عطرها بتوانند تا حد زیادی از گرما زدگی و کسالت در فصل تابستان جلوگیری کنند.

  • افزایش اعتماد به نفس

استفاده از عطرهای خنک تابستانی به دلیل رایحه بینظیری که دارند باعث افزایش اعتماد به نفس شما می شود. با خرید خنک ترین عطرهای تابستانی می توانید حس مثبتی را در خود ایجاد کرده و اعتماد به نفستان را افزایش دهید.

  • ایجاد حس آرامش

رایحه های خنک می توانند حس آرامش زیادی را در افراد ایجاد کنند. از آن گذشته این عطرها تاثیر زیادی در کاهش استرس و اضطراب دارند.

نکات طلایی خرید خنک ترین عطرهای تابستانی

نکات طلایی خرید خنک ترین عطرهای تابستانی

نکات مهمی وجود دارند که می توانند در هنگام خرید خنک ترین عطرهای تابستانی بسیار کمک کننده باشند. در ادامه این نکات را با شما عزیزان به اشتراک می گذاریم.

آشنایی با برندهای تولید کننده عطر های خنک

برای اینکه بتوانید بهترین عطر خنک تابستانی را بخرید لازم است با برندهای تولید کننده آن آشنا شوید. برندهای مختلفی در زمینه تولید این عطرها فعالیت می کنند که شما باید بهترین ها را شناسایی کنید و خرید خود را از آنها انجام دهید.

۱-آشنایی با نت‌های بالا، نت‌های میانی و نت‌های پایه

عطرها ترکیبی از نت‌های بالا، نت‌های میانی و نت‌های پایه هستند. باید بدانید که این نت ها در طول زمان چگونه تکامل پیدا می کنند. با شناسایی این نت ها می توانید عطری که با سلیقه شما هماهنگ تر است را انتخاب کنید.

۲-در نظر گرفتن بودجه برای عطر تابستانی

یکی از نکات مهمی که در زمان خرید خنک ترین عطرهای تابستانی باید در نظر بگیرید میزان بودجه است. باید بودجه خود را مشخص کنید و بر اساس آن تصمیم بگیرید. با تعیین بودجه به صورت خودکار برخی گزینه ها از لیست شما حذف می شوند و راحت تر می توانید انتخاب کنید.

۳-توجه به مکان استفاده از عطر

برای اینکه انتخاب بهتری داشته باشید حتما مکانی که قرار است از عطر استفاده کنید را در نظر بگیرید. عطری را انتخاب کنید که برای مکان هایی که قصد استفاده از آن را دارید مناسب باشد.

۴-خطرات و حساسیت‌ها

قبل از خرید عطر خنک و تابستانی حتما واکنش های حساسیتی خود را چک کنید. برخی از ترکیبات موجود در عطرها ممکن است حساسیت هایی را ایجاد کنند. حتما الویت را سلامتی خود قرار دهید.

۵-ماندگاری و پخش بوی عطر خنک چگونه است؟

عطرهای خنک در مقایسه با عطرهای گرم پخش بو و ماندگاری کمتری دارند اما این موضوع به این مفهوم نیست که تنوع غلظت در آنها وجود ندارد. عطرهای خنک و تابستانی نیز مانند سایر عطرها در غلظت‌های مختلفی مانند ادوپرفیوم، ادوتویلت و ادکلن تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

غلظت عطر به مفهوم میزان اسانس موجود در آن است. هر اندازه که غلظت یک عطر بیشتر باشد رایحه ماندگارتر و قوی تری خواهد داشت. به غیر از غلظت، نوع رایحه نیز در میزان ماندگاری یک عطر تاثیرگذار است. عطرهای با رایحه های سنگین نسبت به عطرهای با رایحه های ملایم ماندگاری بیشتری دارند.

بهترین فروشگاه آنلاین عطر برای خرید عطرهای خنک تابستانی

اگر به دنبال بهترین فروشگاه آنلاین عطر برای خرید عطرهای خنک تابستانی هستید پیشنهاد ما به شما فروشگاه ۴S perfume است. می توانید بهترین عطرهای خنک را از این فروشگاه اینترنتی تهیه کنید.

تمام عطرهای عرضه شده نظیر ورساچه برایت کریستالی در این فروشگاه از نوع درجه یک و اصلی هستند. شما این امکان را دارید که بهترین عطرهای تابستانی را از این مجموعه با قیمت های مناسب خریداری کنید.

جمع بندی درباره عطرهای تابستانی

در زمان خرید خنک ترین عطرهای تابستانی حتما ترجیحات شخصی خود را در نظر بگیرید. در دسته بندی ها و برندهای مختلف به جستجو بپردازید تا بتوانید نوع مورد علاقه و مناسب خود را پیدا کنید. خرید یک عطر مناسب می تواند اعتماد به نفس شما را افزایش دهد و روی اطرافیانتان تاثیر مثبت بگذارد. انتخاب یک عطر مناسب یک انتخاب سطحی نیست و باید دقت زیادی در این زمینه به خرج دهید. آشنایی با نت ها و خانواده های مختلف عطرها می تواند در این زمینه به شما کمک زیادی کند تا بتوانید انتخاب هوشمندانه تری داشته باشید.

سوالاتی که درباره خنک ترین عطرهای تابستانی میپرسید:

چگونه ماندگاری عطر خنک در فصل گرم را افزایش دهیم؟

راهکارهای مختلفی برای افزایش ماندگاری عطر خنک در فصل گرم وجود دارند که از میان آنها میتوان به زدن عطر در نقاط نبض دار، استفاده از عطر پس از حمام و روی پوست مرطوب اشاره کرد.

چرا عطرهای گرم برای فصل تابستان انتخاب مناسبی نیستند؟

استفاده از عطرهای گرم در فصل تابستان ممکن است برای شما و اطرافیانتان بسیار آزاردهنده باشد.

مهم ترین نکته در زمان خرید آنلاین عطر چیست؟

مهم ترین نکته ای که باید در زمان خرید آنلاین عطر در نظر بگیرید این است که فروشگاه های اینترنتی معتبر را برای انجام این کار انتخاب کنید.

کد خبر: ۲۹۶٬۲۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha