۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۹
مراکز درمانی نزدیک هتل رز درویشی مشهد

مراکز درمانی نزدیک هتل رز درویشی مشهد

هر ساله میلیون‌ها زائر برای زیارت حرم مطهر رضوی وارد مشهد می‌شوند. حضور این تعداد مسافر در همه ایام سال باعث افزایش تعداد هتل‌ها و مراکز درمانی در این شهر شده است.

به گزارش بازار، هر ساله میلیون‌ها زائر برای زیارت حرم مطهر رضوی وارد مشهد می‌شوند. حضور این تعداد مسافر در همه ایام سال باعث افزایش تعداد هتل‌ها و مراکز درمانی در این شهر شده است. در حال حاضر شهر مشهد به‌عنوان یکی از قطب‌های گردشگری سلامت در کشور شناخته می‌شود. افراد زیادی از شهرها و استان‌های مختلف و حتی کشورهای مجاور برای درمان به مشهد سفر می‌کنند.

علاوه بر این اقامت زائران در هتل‌های نزدیک به حرم مانند هتل رز درویشی به افزایش تعداد کلینیک‌ها و مراکز درمانی در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر کمک زیادی کرده است. بسیاری از کلینیک‌های تخصصی و مطب‌های خصوصی پزشکان در این محدوده قرار دارند. اگر قصد سفر و رزرو هتل در مشهد را دارید؛ آشنایی با مراکز درمانی نزدیک هتلتان به شما در مواقع نیاز کمک زیادی خواهد کرد.

ما در ادامه این مطلب تعدادی از کلینیک‌های نزدیک به هتل چهار ستاره رز درویشی را به شما معرفی می‌کنیم. اگر این هتل را برای اقامت در مشهد انتخاب کرده‌اید؛ مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

کلینیک تخصصی امام حسین (ع)

کلینیک امام حسین (ع) یکی از بهترین کلینیک‌های تخصصی مشهد است که فاصله بسیار کمی تا هتل رز درویشی دارد. شما با تاکسی در کم‌تر از پنج دقیقه از هتل درویشی به این کلینیک دسترسی خواهید داشت. در این کلینیک پزشکان متخصص زیادی مشغول فعالیت هستند. کلینیک امام حسین (ع) در خیابان امام رضا  و در نزدیکی میدان ۱۵ خرداد قرار گرفته است.

شما به‌صورت اینترنتی و حضوری می‌توانید از پزشکان این کلینیک نوبت دریافت کنید. همچنین همه افراد با هر نوع پوشش بیمه‌ای می‌توانند از خدمات کلینیک امام حسین (ع) استفاده کنند. بااین‌حال این مرکز درمانی جزو کلینیک‌های شلوغ و پر رفت‌وآمد به‌حساب می‌آید به همین دلیل باید از قبل نوبت بگیرید. درحال‌حاضر امکان رزرو نوبت از هفت روز تا ۲۴ ساعت قبل از حضور پزشک در کلینیک وجود دارد.

بیمارستان امام رضا (ع)

بیمارستان امام رضا (ع)

بیمارستان امام رضا (ع) یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین بیمارستان‌های دولتی در شهر مشهد است. در این بیمارستان همه بخش‌های تخصصی برای درمان بیماران وجود دارد. اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) نیز یکی از شلوغ‌ترین اورژانس‌های این شهر به‌حساب می‌آید. بیمارستان امام رضا (ع) در خیابان ابن‌سینا و در میدان امام رضا قرار دارد. شما به‌راحتی از هتل‌های اطراف حرم می‌توانید به این بیمارستان دسترسی داشته باشید. ناگفته نماند که امکان رزرو اینترنتی هتل در مشهد فراهم شده است. شما می‌توانید در هر جایی که هستید، هتل موردعلاقه‌تان را با چند کلیک به صورت آنلاین رزرو کنید.

کلینیک آستان قدس رضوی (دارالشفاء امام رضا)

یکی از کلینیک‌هایی که به‌طور اختصاصی برای ارائه خدمات به زائران احداث شده است، کلینیک آستان قدس یا دارالشفا امام رضا نام دارد. این کلینیک در خیابان شیرازی، دور برگردان حرم مطهر و در نزدیکی صحن غدیر قرار دارد. قبل از اینکه وارد صحن غدیر شوید می‌توانید تابلوی این کلینیک را ببینید. کلینیک آستان قدس خدمات پزشکی عمومی را در اختیار زائران و مجاورت حرم مطهر رضوی قرار می‌دهد.

بیمارستان اطفال دکتر شیخ

دکتر شیخ یک از معروف‌ترین پزشکان مشهدی است. او در زمان حیاتش به‌واسطه ارائه خدمات رایگان به بیماران نیازمند از محبوبیت زیادی در این شهر برخوردار بود. درحال‌حاضر بیمارستانی با نام او در مشهد فعال است. این بیمارستان به‌طور تخصصی در زمینه درمان کودکان فعالیت می‌کند. بیمارستان دکتر شیخ در میدان توحید و در انتهای خیابان طاهری قرار دارد. در این بیمارستان همه بخش‌های تخصصی برای درمان اطفال وجود دارد.

بیمارستان چشم خاتم‌الانبیا

بیمارستان چشم خاتم‌الانبیا

بیمارستان خاتم‌الانبیا یکی از بهترین و مجهزترین بیمارستان‌های تخصصی چشم در مشهد است. این بیمارستان به‌صورت تخصصی در زمینه درمان بیماری‌های مربوط به چشم فعالیت می‌کند. بیمارستان دولتی خاتم‌الانبیا در بلوار قرنی قرار دارد و با توجه به ترافیک دائمی محدوده حرم شما با ۲۰ دقیقه رانندگی از هتل رز درویشی با این بیمارستان خواهید رسید. اورژانس بیمارستان خاتم‌الانبیا نیز به‌صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت‌رسانی به بیمارانی است که از ناحیه چشم دچار جراحت شده‌اند. هزینه خدمات این بیمارستان دولتی بسیار مناسب است و انواع بیمه‌های درمانی را تحت پوشش قرار می‌دهد.

کلینیک حضرت ابوالفضل (ع)

در کلینیک حضرت ابوالفضل (ع) خدمات عمومی پزشکی به بیماران ارائه می‌شود. این کلینیک در خیابان امام خمینی، امام خمینی ۲۴ و در مقابل باغ ملی قرار دارد. بسیاری از زائرانی که در اقامتگاه‌های نزدیک به حرم اقامت دارند برای درمان بیماری‌های عمومی، تزریق سرم و آمپول و مواردی از این قبیل به این درمانگاه مراجعه می‌کنند.

کلینیک امام سجاد (ع)

این کلینیک در چهارراه دکترا و در کوچه درمان قرار دارد. خدمات مختلفی در کلینیک امام سجاد (ع) به بیماران ارائه می‌شوند. این کلینیک توسط نیروی انتظامی و برای ارائه خدمات درمانی به کارکنان این مجموعه و خانواده‌هایشان راه‌اندازی شده است. بااین‌حال همه افراد می‌توانند از خدمات کلینیک دولتی امام سجاد (ع) استفاده کنند. همچنین خدمات دندانپزشکی نیز در این مجموعه به‌صورت محدود به بیماران ارائه می‌شود.

کد خبر: ۲۹۶٬۲۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha