۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
میزان مصرف برق در کرمانشاه به ۷۳۷ مگاوات رسید
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه:

میزان مصرف برق در کرمانشاه به ۷۳۷ مگاوات رسید

کرمانشاه- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه با اشاره به قطعی برق استان در روزهای اخیر به ویژه در ساعت‌های ۱۳ تا۱۷، گفت: میزان مصرف برق در کرمانشاه به ۷۳۷ مگاوات رسیده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان کرمانشاه، امیدعلی مرآتی، سهمیه برق استان را ۷۰۰ مگاوات اعلام کرد و افزود: در روزهای اخیر میزان مصرف برق به ۷۳۷ مگاوات رسید که بیشتر از سهمیه استان است و به همین دلیل قطعی برق به ویژه در زمان پیک مصرف آن یعنی ساعت ۱۳ تا ۱۷ اتفاق افتاد.

وی بیشترین مصرف برق را در حوزه مشترکان خانگی با ۶۰ درصد مصرف عنوان کرد.

مرآتی در راستای پیشگیری از قطعی برق از شهروندان خواست برای مدیریت و صرفه جویی برق به ویژه در ساعات پیک آن از استفاده از وسایل برقی پرمصرف خودداری کنند، درجه کولرگازی در حد ۲۴ درجه و کولر آبی با دور کم استفاده کنند.

مرآتی در پاسخ به این سوال که چرا قطعی برق مانند سالیان گذشته از قبل اعلام و اطلاع رسانی نمی شود تا موجب ضرر و زیان وسایل برقی مردم نشود، گفت: متاسفانه قطعی برق استان به دلیل افزایش بار مصرف است نه دلایل فنی، اگر مردم صرفه جویی و مدیریت کنند قطعی نخواهیم داشت به همین دلیل شرکت توزیع نیروی برق از قبل نمی داند مصرف برق بیش از حد بار و توان آن است یا نه تا اطلاع رسانی کند.

کد خبر: ۲۹٬۶۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha