۲۶ تیر ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۰
سرپرست وزارت امور خارجه با رئیس مجمع عمومی سازمان ملل دیدار کرد

سرپرست وزارت امور خارجه با رئیس مجمع عمومی سازمان ملل دیدار کرد

علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه با دنیس فرانسیس رئیس مجمع عمومی سازمان ملل متحد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش بازار، در حاشیه سفر به نیویورک جهت حضور در نشست شورای امنیت در خصوص‌فلسطین و چندجانبه گرایی، علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه با رئیس مجمع عمومی سازمان ملل ملاقات و در خصوص مسائل منطقه‌ای و بین المللی گفتگو نمود.

در این ملاقات رئیس مجمع عمومی از نقش سازنده ایران در منطقه بویژه در تأمین ثبات و امنیت در منطقه از طریق توسعه مناسبات با کشورهای همسایه ومنطقه قدردانی کرد.

سرپرست وزارت خارجه در این ملاقات ضمن اشاره به آخرین تحولات فلسطین و غزه و جنایات رژیم صهیونیستی، از تلاش‌های مجمع عمومی و ریاست این مجمع در خصوص تصویب قطعنامه‌ها و اقدامات سازنده مجمع جهت حمایت از فلسطین و توقف حملات ونسل کشی در غزه قدردانی کرد.

باقری خواستار افزایش تلاش‌های مؤثر برای توقف حملات بر علیه مردم غزه جنایات رژیم صهیونیستی در نسل کشی مردم غزه شد. وی در این نشست ضمن تبییت روند همکاری‌های ایران با سازمان‌های بین المللی، از تلاش مجمع عمومی در خصوص مقابله با تحریم‌های یکجانبه قدردانی کرد.

رئیس مجمع عمومی نیز ضمن تاکید بر تداوم اقدامات در مقابله با یکجانبه گرایی، ابراز امیدواری کرد که این‌گونه تلاش‌ها به نتیجه برسد.

کد خبر: ۲۹۵٬۵۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha