۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۹
سود صندوق ذخیره فرهنگیان واریز شد

سود صندوق ذخیره فرهنگیان واریز شد

۷۴۵ میلیارد تومان سود به حساب اعضای بازنشسته صندوق ذخیره فرهنگیان واریز شد.

به گزارش بازار، صندوق ذخیره فرهنگیان اعلام کرد؛ این مقدار سود مربوط به سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ است که به حساب معلمان بازنشسته عضو صندوق ذخیره فرهنگیان واریز شده است. براساس اعلام این صندوق، پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۲، ۳۵ هزار میلیارد ریال سود از طرف هیات امنا مصوب شد که در بین فرهنگیان عضو صندوق تسهیم شود، این رقم در مقایسه با دوره مشابه قبل ۱۲۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

همچنین بیش از ۷ هزار و ۴۵۲ میلیارد ریال از سود مصوب، متعلق به اعضای بازنشسته اول مهر ۱۴۰۱ تا اول مهر ۱۴۰۲ بوده که تا پایان ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ بازنشسته شده یا انصراف داده‌اند. این مبلغ در دو هفته گذشته به صورت نقدی به حساب بیش از ۱۲۵ هزار نفر بازنشستگان فرهنگی واریز شد.

فرهنگیان شاغل می‌توانند با مراجعه به وب سایت صندوق ذخیره فرهنگیان و در قسمت صورت وضعیت اعضا، سود سال مالی ۱۴۰۲ را که به حساب آنها نزد صندوق منظور شده است، مشاهده کنند. فرهنگیان تازه پیوسته به جمع همکاران آموزش و پرورش نیز برای بهره مندی از سودآوری و مزایای صندوق ذخیره فرهنگیان می‌توانند از طریق اداره‌های تعاون و یا نمایندگی‌های صندوق در سراسر کشور به عضویت صندوق در آیند.

کد خبر: ۲۹۵٬۳۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha