۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱
گریل و گاتر استخر از نمونه تجهیزات استخر با اهمیت بالا

گریل و گاتر استخر از نمونه تجهیزات استخر با اهمیت بالا

کلیه تجهیزات استخر، سونا و جکوزی از قبیل گریل استخر، گاتر استخر، پمپ تصفیه استخر و ... به‌منظور بهبود عملکرد و نگهداری و تمیز کردن استخرها بکار می‌روند.

به گزارش بازار، کلیه تجهیزات استخر، سونا و جکوزی از قبیل گریل استخر، گاتر استخر، پمپ تصفیه استخر و ... به‌منظور بهبود عملکرد و نگهداری و تمیز کردن استخرها بکار می‌روند. استخرداران برای ساخت و استفاده از استخرها می‌بایست بعد از بررسی و انتخاب تجهیزات استخر، سونا، جکوزی، از بهترین مرکز فروش لوازم استخر، وسایل مورد نیازشان را خریداری نمایند. گاتر و گریل استخر یکی از انواع تجهیزات و لوازم استخر به شمار می‌روند که وظیفه جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی اطراف استخر را برعهده دارند. از گاتر با گریل استخر می‌توان در دیگر فضاهای مجموعه‌های ورزشی مانند کف سونا، دور جکوزی، رختکن، زیر دوش و ... نیز استفاده کرد.

انواع گریل استخر و انواع گاتر استخر از مهم‌ترین اکسسوری‌ها و تجهیزات و لوازم استخر هستند که در زمان طراحی و اجرای استخر باید در انتخاب آن‌ها دقت کرد تا هم از نظر ظاهری و هم مشخصات فنی بهترین محصول از فروشگاه اینترنتی لوازم استخر خریداری شود. از این رو علاوه‌بر تهیه لیست قیمت لوازم استخر و قیمت گاتر دور استخر، باید به ابعاد گریل دور استخر برای نحوه اجرای گریل استخر نیز توجه نمود و این تجهیزات استخر را از بهترین مراکز فروش لوازم استخر با کیفیت عالی تهیه کرد.

گریل و گاتر استخر از نمونه تجهیزات استخر با اهمیت بالا

بررسی و انتخاب تجهیزات استخر، سونا، جکوزی

تجهیزات استخر عمدتا به اقلام و لوازمی گفته می‌شود که به‌منظور ساخت، تمیز کردن و نگهداری استخر، جکوزی و سونا بکار می‌روند. در حالت کلی لوازم و تجهیزات استخر شامل طیف بسیار وسیعی از لوازم مورد استفاده در استخر می‌گردد. این لوازم استخر جهت تامین فشار آب، گرمایش، سرمایش، ضدعفونی و گند زدایی آب استخر، حذف رطوبت محیط و در کل رفاه هرچه بیشتر شناگران با بهترین لیست قیمت لوازم استخر خریداری و استفاده می‌شوند. بررسی و انتخاب تجهیزات استخر، سونا، جکوزی به سایز، خصوصی یا عمومی بودن، روباز و سر بسته بودن استخر، سونا و جکوزی بستگی خواهد داشت. اما در حالت کلی در زمان بررسی کاتالوگ تجهیزات استخر و خرید این محصولات از مرکز فروش لوازم استخر، با دو دسته لوازم اصلی و لوازم جانبی استخر روبرو هستید.

تجهیزاتی از قبیل پمپ تصفیه استخر، تجهیزات ضدعفونی استخر و فیلتر تضفیه استخر و جکوزی برخی از تجهیزات اصلی استخر هستند که خریداری آن‌ها برای داشتن استخر تمیز و قابل استفاده، بسیار ضروری است. این درحالی است که هدف خرید برخی لوازم استخر مانند نردبان و دستگیره استخر و دیگر لوازم جانبی برای رفاه حال شناگران و استفاده راحت‌تر و بهتر از استخر انجام می‌شود. در ادامه قصد داریم ضمن نام بردن برخی از تجهیزات و لوازم استخر، به توضیح کاربرد و ویژگی‌های یکی از تجهیزات مهم و کاربردی استخر، سونا و جکوزی بپردازیم.

گریل و گاتر استخر از نمونه تجهیزات استخر با اهمیت بالا

انواع تجهیزات و لوازم استخر

همانطور که اشاره شد خریداری تجهیزات استخر باغی، خانگی و عمومی از بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم استخر جهت داشتن استخر تمیز و قابل استفاده برای شنا ضروری است. از این رو هر استخرداری باید پیش از ساخت استخر خود لیست قیمت لوازم استخر و تجهیزات استخر مورد نیاز و ضروری استخر را درآورده و برای خرید این تجهیزات و لوازم استخر به مرکز فروش لوازم استخر مراجعه کند. درصورت خرید تجهیزات استخر از معتبرترین فروشگاه اینترنتی لوازم استخر با بهترین لیست قیمت لوازم استخر شما می‌توانید تا سالیان طولانی بدون نیاز به تعمیر و ایجاد مشکل از استخر خود استفاده کنید. در ادامه قصد داریم به انواع تجهیزات استخر مورد نیاز اشاره نماییم:

  • پمپ تصفیه استخر
  • تجهیزات ضدعفونی و گندزدایی آب استخر
  • مبدل حرارتی استخر
  • فیلتر تصفیه استخر و جکوزی
  • تجهیزات نظافتی استخر
  • تجهیزات روشنایی استخر
  • گریل و گاتر استخر
  • لوله و اتصالات استخر
  • روکش استخر
  • هیتر سونا خشک
  • اسکیمر استخر
  • نردبان و دستگیره استخر
  • و مواد نگهداری آب استخر مانند (محلول ضد جلبک استخر پولپلکس، شفاف کننده استخر پولپلکس و کلر استخر و ...)

گریل و گاتر استخر از نمونه تجهیزات استخر با اهمیت بالا

ضرورت استفاده از گریل و گاتر استخر

گریل و گاتر استخر یکی از مهم‌ترین لوازم و تجهیزات استخر هستند که باعث افزایش ایمنی استخر شده و در لیست تجهیزات استخر جایگاه مهمی دارند. هدف از نحوه اجرای گریل استخر و انواع گاتر استخر جمع‌آوری آب سرریز از استخر، سونا و جکوزی و انتقال آب به مخزن تعادل در استخر های سرریز و همچنین جمع آوری آب سطحی اطراف استخر و انتقال به فاضلاب است. استفاده از گاتر و گریل استخر علاوه‌بر انتقال آب سرریز اطراف استخر به خروجی آب، سبب جلوگیری ورود آب اطراف استخر به داخل سیستم تصفیه استخر میشود(در این حالت دو گاتر به موازات هم نصب میشود) انواع گریل استخر و انواع گاتر استخر با توجه به مکان مورد استفاده و کاربری مورد نظر در سایز مختلفی تولید و در مرکز فروش لوازم استخر به فروش می‌رسند. خرید گریل استخر برای تخلیه آب سرریز و جلوگیری از کاهش آب استخر بسیار مهم است. از طرفی در زمان خرید این تجهیزات استخر باید به جنس و مواد ساخته شده آن‌ها توجه شود؛ زیرا این تجهیزات استخر باغی ممکن است در زیر نور خورشید دچار پوسیدگی و تخریب شوند.

همچنین ممکن است گریل استخر و گاتر استخر در اثر مواد شیمیایی مورد استفاده برای نظافت و ضدعفونی آب دچار تخریب گردند. هر اندازه کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در ساخت انواع گریل استخر و گاتر استخر بالاتر باشد، این تجهیزات استخر دوام بیشتری خواهند داشت. خرید گریل استخر علاوه‌بر موارد گفته شده سبب ایجاد سطحی غیرلغزنده در اطراف استخر، زیر دوش‌ها و رختکن و .. می‌شود. در این مکان‌ها به دلیل خیسی و رطوبت ممکن است افراد دچار حوادثی مانند لیز خوردن شوند و استفاده از انواع گریل استخر با مواد غیر لغزنده سبب جلوگیری از این اتفاق خواهد شد. بعلاوه‌ آنکه انواع گاتر استخر نیز با بازگشت آب سرریز به درون استخر، از هدر رفتن آب جلوگیری می‌کنند.

گریل و گاتر استخر از نمونه تجهیزات استخر با اهمیت بالا

خرید انواع گریل استخر و انواع گاتر استخر

همانطور که گفته شد گاتر استخر به کانال آبی که در کف لبه‌های استخر برای جمع‌آوری آب‌های سطحی استفاده می‌شود می‌گویند. شناخت انواع گاتر و گریل استخر در زمان خرید این تجهیزات استخر بسیار مهم است. انواع گاتر استخر براساس جنس ساخت شامل گاتر استخر چدنی، گاتر استخر استیل، گاتر استخر پلاستیکی، پی وی سی و گالوانیزه هستند. همچنین براساس کاربرد نیز انواع گاتر شامل گاتر رمپ، گاتر پارکینگ، گاتر صنعتی، گاتر خطی و ... می‌باشند. انواع گریل استخر نیز معمولا از جنس pp، پلی آمید و ABS به صورت پازلی و یک تکه هستند. انواع گریل استخر پازلی پلاستیکی شامل قطعات دو سانتی متری هستند که توسط یک یا دو و یا سه پین بهم اتصال میابند. نمونه‌های قالبی گریل استخر نیز در قطعات ۵۰ سانتی متری با استحکام بیشتر در مرکز فروش لوازم استخر موجودند.

در بیان تفاوت گریل و گاتر می‌توان گفت گریل استخر درپوش پلاستیکی یا استیل اطراف استخر است و گاتر استخر نوعی کانال پیش ‌ساخته است که علاوه‌بر درپوش برای هدایت آب دارای دیواره‌ها جانبی نیز می‌باشد. علاوه‌بر تفاوت گریل و گاتر، یکی دیگر از موارد مهم در خرید گاتر با گریل استخر، ابعاد گریل دور استخر است. معمولا ابعاد گریل دور استخر با ارتفاع ۲ ، ۲.۳ و ۲.۵ سانتی متر تولید می‌شوند. ابعاد گریل دور استخر در عرض‌های ۱۴ ، ۱۸ ، ۲۰ ، ۲۵ و ۳۰ سانتی متر موجودند که شما براساس عرض جوی ساخته شده انتخاب می‌کنید. گریل‌ها معمولا در بازار بسته به ابعاد استخر، به صورت‌های ۱۵، ۲۰، ۲۵ و ۳۰ سانتی متری موجودند.

کد خبر: ۲۹۵٬۲۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha