۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲
پیشرفت ۹۰ درصدی احداث خط دو مداره «مهرستان»
مدیرعامل شرکت برق سیستان و بلوچستان خبر داد؛

پیشرفت ۹۰ درصدی احداث خط دو مداره «مهرستان»

زاهدان- رئیسی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: پروژه احداث خط دو مداره شهرستان مهرستان با پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی در حال انجام است.

محمد رئیسی در گفت‌وگو با بازار اظهار داشت: پروژه احداث خط دو مداره شهرستان مهرستان با پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: این پروژه با هدف تامین برق مطمئن و پایدار شهرستان مهرستان با اعتبار حدود ۶۸ میلیارد تومان در حال انجام است.

وی ادامه داد: نبود راه دسترسی، کوهستانی و صعب العبور بودن منطقه، دریافت مجوز از سازمان های متولی و گرمای حدود ۵۰ درجه منطقه از جمله چالش های این پروژه جهت اجرای طرح است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: ۴۲ کیلومتر شبکه دو مداره و حدود ۸۰۰ اصله پایه از جمله حجم عملیاتی پروژه احداث خط دو مداره شهرستان مهرستان است.

وی ضمن تشکر از صبوری و شکیبایی مردم این منطقه، تصریح کرد: ضرورت احداث پست فوق توزیع از جمله موضوعات مهم جهت تأمین برق مطمئن این منطقه است که این موضوع در حال پیگیری و انجام است.

رئیسی با بیان اینکه نیازمند همکاری و همیاری مردم جهت تامین برق مطمئن و پایدار شهرستان مهرستان هستیم، بیان کرد: مشترکان این منطقه با رعایت راهکارهای ساده اما مهم (استفاده از یک دستگاه سرمایشی، تنظیم دمای کولر گازی در دمای آسایش) نسبت به مدیریت مصرف برق در این منطقه اقدام کنند.

کد خبر: ۲۹۴٬۹۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha