۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷
تغییر دولت نباید خللی در ارائه خدمات به زوار اربعین ایجاد کند
وزیر ارتباطات اعلام کرد؛

تغییر دولت نباید خللی در ارائه خدمات به زوار اربعین ایجاد کند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات تاکید کرد که تغییر دولت نباید خللی در ارائه سرویس های ارتباطی بهتر به زوار اربعین ایجاد کند.

به گزارش بازار، به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات با حضور عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و تعدادی از معاونان او به منظور بررسی و برنامه ریزی برای ارائه خدمات ارتباطی به زوار حسینی در ایام اربعین امسال برگزار شد.

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات در این جلسه با اشاره به اهمیت برگزاری آئین اربعین حسینی و ارائه سرویس‌های مناسب به زوار گفت: سال گذشته الحمدلله با اقدامات جهادی کهصورت گرفته، زوار عزیز از کیفیت خدمات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات رضایت داشتند و خدمات خوبی با استفاده از سکوهای بومی به زوار داده شد. امسال با توجه به تغییر و تحولات دولت، کارها باید به صورت جدی پیگیری شود تا زوار اربعین تجربه بهتری نسبت به سال گذشته در حوزه ارتباطات و دریافت سرویس‌ها داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی نباید خللی در پیگیری کارها ایجاد کند، افزود: باید موضوعات مرتبط با اربعین به صورت هفتگی پیگیری شود و اقدامات انجام شده به استحضار مردم برسد.

زارع پور تصریح کرد: تا آخرین لحظه حضور در این دولت، اقدامات و پیگیری‌ها باید انجام شود تا با یک ریل گذاری مناسب، کارها با حضور افراد دیگر به بهترین نحو انجام شود.

بر اساس همین گزارش، در این جلسه معاونان و رؤسای سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه، گزارشی از پیگیری و اقدامات انجام شده حوزه مأموریتی خود برای ارائه بهتر سرویس‌ها و خدمات به زوار اربعین ارائه کردند.

وزیر ارتباطات نیز بعد از دریافت این گزارشات، در خصوص برخی از موضوعات همچون تعرفه‌های صوت، پیامک و اینترنت برای زوار اربعین، دستوراتی را صادر کرد.

کد خبر: ۲۹۴٬۸۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha