۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
گره‌ مشکلات ۴ واحد تولیدی استان یزد گشوده شد
معاون امور اقتصادی استاندار یزد:

گره‌ مشکلات ۴ واحد تولیدی استان یزد گشوده شد

یزد- معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار یزد گفت: با پیگیری مسئولان دستگاه‌های مختلف مشکلات چهار واحد صنعتی و تولیدی استان یزد گره گشایی شد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمد علی شاه‌حسینی در جلسه‌ای به منظور بررسی مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان یزد اظهار داشت: با همه توان برای رفع مشکلات سرمایه‌گذاران تلاش می‌کنیم.

وی اضافه کرد: امروز با حضور دستگاه‌های اجرایی شاهد بررسی مشکلات ۴ شرکت تولیدی و صنعتی در یزد هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار یزد بیان کرد: مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان به صورت ویژه دنبال می‌شود و با تأمین نیازها در تلاش هستیم که زمینه افزایش اشتغال و رونق تولید فراهم شود.

شاه‌حسینی با اشاره به رویکرد محوری مدیریت ارشد اجرایی استان برای رونق تولید و رشد اقتصادی، گفت: حمایت مؤثر از بخش تولید و تولیدکنندگان و رفع موانع موجود در مسیر رشد و توسعه اقتصادی استان به عنوان یک اولویت اساسی در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین نیازهای شرکت‌های فعال در این جلسه، دریافت تسهیلات و رفع مشکلات بانکی است که با جدیت دنبال می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار یزد تأمین سرمایه در گردش را یکی از مهمترین مطالبات دانست و افزود: در این نشست، مسائلی همچون تأمین تسهیلات، رفع مشکلات با محیط زیست مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای رفع این مشکلات صادر شد.

کد خبر: ۲۹۴٬۷۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha