۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵
واردات کالا از چین و دبی بدون کارت بازرگانی و به صورت ته لنجی

واردات کالا از چین و دبی بدون کارت بازرگانی و به صورت ته لنجی

یکی از اقدامات مهمی که افراد قبل از ورود به بازار واردات باید آن را تکمیل کنند، دریافت کارت بازرگانی است. این کارت در واقع مجوز رسمی محسوب می‌شود که تاجران برای ورود کالاهای خود از آن استفاده می‌کنند

به گزارش بازار، یکی از اقدامات مهمی که افراد قبل از ورود به بازار واردات باید آن را تکمیل کنند، دریافت کارت بازرگانی است. این کارت در واقع مجوز رسمی محسوب می‌شود که تاجران برای ورود کالاهای خود از آن استفاده می‌کنند. به هر حال وجود این کارت برای واردات امری مهم و ضروری است اما هر قانونی استثنائاتی دارد که واردات نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

با اینکه داشتن کارت بازرگانی برای واردات امری مهم و کارآمد است اما در برخی موارد شما می‌توانید بدون داشتن این کارت نیز برای واردات دست به کار شوید. با این کار هزینه‌های کمتری پرداخت می‌کنید و به سود بیشتری دست می‌یابد. شاید فکر کنید واردات کالا بدون کارت بازرگانی غیرقانونی و غیرمجاز است، در حالی که اینطور نیست و براساس قوانین تعیین شده شما می‌توانید به صورت قانونی برای واردات بدون کارت بازرگانی اقدام کنید اما این مسیر روند ساده‌ای ندارد و بدون شک شما به کمک یا همراهی افراد حرفه‌ای نیاز دارید.

آیا بدون کارت بازرگانی می‌توان واردات انجام داد؟

در حال حاضر و به دلیل افزایش هزینه‌های واردات، ترخیص کالا و عوارض گمرکی بسیاری از تاجران از واردات منصرف شده‌اند و به کسب و کارهای دیگر روی آورده‌اند. اگر شما به فکر کاهش هزینه‌های واردات خود هستید، باید بگوییم خبر خوبی برایتان داریم. شما بدون کارت بازرگانی می‌توانید برخی از کالاها را وارد کنید و هزینه کمتری بپردازید.

شاید برایتان سوال شود که چگونه بدون کارت بازرگانی می‌توان کالایی قانونی و مجاز را وارد کشور ایران کرد؟ روش‌های مختلفی برای این کار وجود دارند. برای مثال می‌توانید از شرکت‌های بازرگانی کمک بگیرید که به طور مستقیم این روند را پیش می‌برند و به جای شما کالای مورد نظرتان را وارد می‌کنند.

علاوه بر این روش واردات ته لنجی از دبی نیز به کارت بازرگانی نیاز ندارد؛ زیرا کالاهای مورد نظر از طریق لنج و توسط ملوانان به خاک ایران وارد می‌شوند. این نوع روش واردات بدون هیچ کارت بازرگانی و پرداخت عوارض گمرکی انجام می‌شود و روشی پرسود به حساب می‌آید.

از این رو شما نیز به عنوان یک تاجر می‌توانید از شرکت‌های بازرگانی همانند وانیکس که در این حوزه تجربه و تخصص کافی دارند، کمک و راهنمایی بگیرید. این شرکت از صفر تا صد مراحل واردات را برای شما انجام می‌دهد تا شما به سود و تقاضای خود دسترسی یابید.

چطور می‌توان بدون کارت بازرگانی واردات انجام داد؟

واردات کالا از چین و دبی بدون کارت بازرگانی و به صورت ته لنجی

برای اینکه هزینه‌های واردات را کاهش دهید و ریسک از دست دادن سرمایه خود را به حداقل برسانید، بهتر است از شرکت‌های بازرگانی که در حوزه واردات تخصص و تجربه کافی دارند کمک و راهنمایی بگیرید. این شرکت‌ها به بهترین شکل ممکن و در کوتاه‌ترین زمان می‌توانند واردات محصولات مورد نظر شما را بدون کارت بازرگانی پیش برند.

در واقع شما بدون کارت بازرگانی و تحت حمایت این شرکت‌های بازرگانی قوی می‌توانید محصول مورد نظر خود را به خاک ایران وارد کنید. این شرکت‌ها توانایی خرید عمده از سایت‌های آنلاین را دارند و همچنین می‌توانند تامین‌کننده را تحت اعتبارسنجی دقیق قرار دهند.

علاوه بر این روش واردات، شما می‌توانید به روش واردات ته لنجی نیز عمل کنید. این نوع واردات نه تنها به کارت بازرگانی نیاز ندارد، بلکه عوارض و هزینه‌های گمرکی را نیز شامل نمی‌شود. بنابراین شما به عنوان یک تاجر می‌توانید با انتخاب یکی از این ۲ روش نام برده شده بدون کارت بازرگانی برای واردات کالاها دست به کار شوید.

واردات ته لنجی چیست؟

برای اینکه بدون کارت بازرگانی و پرداخت عوارض گمرکی اجناسی را به کشور ایران وارد کنید، می‌توانید از واردات ته لنجی کمک بگیرید. این نوع واردات از طریق لنج‌ها و با کمک ملوانانی انجام می‌شود که در اطراف خلیج فارس حرکت می‌کنند و می‌توانند اجناسی را از کشورهای حاشیه خلیج فارس به ایران بیاورند.

این نوع روش واردات در حال حاضر یکی از بهترین و محبوب‌ترین روش‌ها محسوب می‌شود؛ زیرا تاجران با کمترین سرمایه می‌توانند به سود خوبی دست یابند و هیچ استرسی یا نگرانی در این روند نخواهند داشت. واردات ته لنجی یک روش واردات قانونی و بدون کارت بازرگانی است که به طور معمول با محدودیت خاصی همراه نیست.

به عبارت دیگر ملوانان می‌توانند انواع مختلفی از اجناس را به کشور ایران وارد کنند. البته کالاهایی که واردات آنها به ایران ممنوع است، مجاز به واردات ته لنجی نیز نخواهند بود. بنابراین برای انجام این روش واردات کم‌هزینه نیز باید از متخصصان و افراد حرفه‌ای کمک بخواهید تا بدون دردسر به نتیجه دلخواه خود دست یابید.

مزایای واردات بدون کارت بازرگانی

واردات کالا از چین و دبی بدون کارت بازرگانی و به صورت ته لنجی

زمانی که صحبت از مزایای واردات بدون کارت بازرگانی به میان می‌آید، بدون شک کسب سود کلان از جمله ویژگی‌هایی است که به ذهن شما خطور می‌کند. در واقع با واردات بدون کارت بازرگانی شما سود زیادی می‌برید و همین مسئله می‌تواند اصلی‌ترین مزیت واردات بدون کارت بازرگانی محسوب شود.

علاوه بر سود کلان و غیر قابل انکار واردات بدون کارت بازرگانی با مزیت‌های دیگری نیز همراه است که در ادامه این مزایا را به طور خلاصه نام می‌بریم:

  • افزایش سرعت واردات

  • امکان دسترسی به سود بیشتر و سریع‌تر

  • کاهش هزینه‌های کلی و جانبی روند واردات

  • امکان پیدا کردن تامین‌کننده معتبر

  • امکان پیدا کردن بهترین روش حمل و نقل

  • به حداقل رساندن از دست دادن سرمایه اولیه

ناگفته نماند واردات کالا بدون کارت بازرگانی بدون عیب و نقص نیست و این روند نیز با دردسرهای خاص خود روبرو خواهد بود. برای مثال اگر در زمان واردات نسبت به قوانین و مقررات تعیین شده بی‌تفاوت باشید و تخلف انجام دهید، بدون شک با دردسرهای زیادی روبرو خواهید شد. بنابراین سعی کنید از طریق قانون و بر طبق مقررات تعیین شده برای واردات دست به کار شوید.

واردات بدون کارت بازرگانی با کمک وانیکس

وانیکس یکی از همین شرکت‌های بازرگانی است که در امر واردات تجربه و تخصص خوبی دارد و می‌تواند انواع محصولات را به روش‌های مختلف برای شما وارد کند. این شرکت بازرگانی در حوزه واردات ته لنجی از شهر دبی نیز سابقه دارد و برای اجرای این روند در کنار شما خواهد بود. بدین ترتیب شما بدون کارت بازرگانی و با کمترین هزینه یا سرمایه ممکن می‌توانید انواع مختلفی از کالاها را به ایران وارد کنید و سود خوبی به دست آورید، برای مطالعه بیشتر درباره واردات ته لنجی می‌توانید به سایت این بازرگانی به آدرس ۱xholding.com/boat مراجعه کنید.

کد خبر: ۲۹۴٬۳۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha