۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۸
بانک مسکن استان زنجان متمم عقد قرار داد ۱۵ هزار و ۴۹۰ واحد نهضت ملی مسکن را پرداخت کرده است
مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان:

بانک مسکن استان زنجان متمم عقد قرار داد ۱۵ هزار و ۴۹۰ واحد نهضت ملی مسکن را پرداخت کرده است

زنجان-احمدی،مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان،گفت: بانک مسکن استان زنجان، متمم عقد قرار داد ۱۵ هزار و ۴۹۰ واحد نهضت ملی مسکن را با بیش از ۸۵ هزار میلیارد ریال انجام داد و  همه را پرداخت کرده است. 

یونس احمدی در گفتگو با خبرنگار بازار،گفت: ۹۰ درصد اولویت کاری این بانک در بخش طرح نهضت ملی مسکن به کار گرفته شده و تاکنون این بانک در پرداخت تسهیلات عملکرد خوبی داشته و کارنامه درخشانی دارد.

وی اظهار کرد: بانک مسکن در ساخت مسکن نسبت به پرداخت تسهیلات تلاش لازم را دارد که از طریق سامانه تم وزارت راه و شهرسازی حدود ۱۹ هزار و ۶۶۴ نفر به بانک مسکن استان زنجان معرفی شده که از این تعداد ۱۷ هزار و ۴۳۳ واحد منجر به عقد قرار داد شده است.

مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان،گفت: مبلغ مصوب تسهیلاتی آن بیش از ۹۰ هزار میلیارد ریال می‌باشد که از این میزان بیش از ۷۰ هزار میلیارد ریال به این تعداد واحد نهضت ملی مسکن پرداخت شده است.

احمدی با به افزایش سقف تسهیلات از ۳۵۰ میلیون تومان به ۵۵۰ میلیون تومان، تاکید کرد: در این راستا بانک مسکن استان زنجان، متمم عقد قرار داد ۱۵ هزار و ۴۹۰ واحد نهضت ملی مسکن را با بیش از ۸۵ هزار میلیارد ریال انجام داد و همه را پرداخت کرده است.

وی افزود: بانک مسکن استان زنجان به دلیل آماده نبودن سیستمهای بانکی جهت فروش اقساطی تسهیلات قراردادهای مشمول با اقساط به مبلغ ۵۹ میلیون ریال را از ۱۷ دی ماه ۱۴۰۲ تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ به منظور رضایتنمدی مردم استان زنجان به صورت دستی انجام داد.

مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان بیان داشت: خوشبختانه تاکنون فروش اقساطی ۲ هزار و ۱۵۸ واحد مسکونی انجام پذیرفته و با تحویل به متقاضیان مشمول در خانه دار کردن آنان نقش مهمی داشته است.

کد خبر: ۲۹۴٬۳۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha