۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۱
۲۳۵ کیلومتر از راه‌های روستایی زنجان در دولت سیزدهم آسفالت شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان:

۲۳۵ کیلومتر از راه‌های روستایی زنجان در دولت سیزدهم آسفالت شد

زنجان-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از زیرسازی ۱۵۰ کیلومتر و آسفالت ۸۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان در دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از راهداری زنجان، اصغر اسماعیلی گفت: ۲۳۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان در دولت سیزدهم زیرسازی و آسفالت شده است، همچنین بیش از ۱۲۰ کیلومتر از راه‌های فرعی و روستایی استان نیز روکش آسفالت شده است که این اقدام نشان از عزم جدی دولت در توسعه راه‌های روستایی و محرومیت‌زدایی دارد.

وی افزود: از مهمترین این پروژه‌ها در شهرستان خدابنده، محورهای جمعه‌لو، پیغمبرلو، قلیج قیه، گونای، ابدالر و باغلوجه در شهرستان ماهنشان، قره باطلاق، خلج، اینچه پایین، علم کندی، خضرآباد، ویزمک و کردی در شهرستان طارم، زرده، ارشت، کلوچه آباد، شیت به چورزق در شهرستان زنجان گلجین، علی آباد معینی، دلکی، دالکی، دگاهی، سلمانلو، قره بلاغ و در شهرستان ایجرود محور خانجین آسفالت‌ریزی شده است.

اسماعیلی رهاورد سفر ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۲ به استان زنجان را ۲۴ پروژه در حوزه راهداری این استان با اعتبار ۱,۳۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: این پروژه‌ها شامل پروژه‌های روکش آسفالت راه‌های شریانی و اصلی، روکش آسفالت راه‌های فرعی و روستایی، بهسازی و ساخت راه‌های روستایی و ایمن سازی محورهای مواصلاتی در سطح استان زنجان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در ادامه به آغاز عملیات اجرایی پنج پروژه دیگر نیز اشاره کرد و گفت: با این اقدام، تعداد پروژه‌های فعال در سطح استان زنجان به ۹۲ پروژه با مجموع اعتبار ۱,۴۷۹ میلیارد تومان رسید.

کد خبر: ۲۹۳٬۸۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha