۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۱
بهره برداری از پنج پروژه عمرانی با ۲۲۴ میلیارد تومان هزینه
شهردار تبریز خبر داد؛

بهره برداری از پنج پروژه عمرانی با ۲۲۴ میلیارد تومان هزینه

تبریز-شهردار تبریز از افتتاح و بهره برداری از پنج پروژه فرهنگی و ورزشی در حوزه مناطق ۲ و ۷ با مجموع هزینه کرد ۲۲۴ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش بازار، یعقوب هوشیار با اعلام این خبر اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل مجتمع پردیس رسانه و هنر، پارک‌های رجایی شهر و شهید فاتح، سالن‌های چندمنظوره فضیلت و کوهستان است.

هوشیار ارتقای سرانه‌های شهری با تاکید بر توسعه اماکن ورزشی و فرهنگی را یکی از اولویت‌های اساسی مدیریت شهری دانست و افزود: با تلاش‌های مستمر و بی وقفه و با بهره گیری از توان فنی و مهندسی پرسنل شهرداری، ساختمان پردیس رسانه و هنر در ۲۴ هزار مترمربع مساحت و در شش طبقه سازه‌ای با صرف ۱۴۲ میلیارد تومان هزینه به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه این مجتمع فرهنگی ورزشی مورد استفاده اصحاب رسانه و هنر شهر قرار می‌گیرد، افزود: این مجتمع مجهز به سالن بدنسازی و پرورش اندام، فیزیوتراپی و زمین ورزشی است.

شهردار تبریز همچنین از اتمام عملیات عمرانی احداث پارک رجایی شهر در مجاورت مجتمع پردیس رسانه و فرهنگ تبریز با هزینه کرد ۳۸ میلیارد تومان خبر داد و گفت: این بوستان جدید به عنوان فضایی تفریحی در کنار مجتمع فرهنگی پردیس رسانه و هنر می‌تواند موجب رونق بخشی هر چه بیشتر این مکان جدید الاحداث باشد.

یعقوب هوشیار اولویت شهرداری در توسعه اماکن ورزشی را توجه ویژه به مناطق کم برخوردار شهری خواند و گفت: عملیات عمرانی احداث ۲۵ سالن ورزشی چندمنظوره با هدف توسعه ورزش‌های همگانی و افزایش سرانه بی وقفه تداوم دارد و بر همین اساس سالن چندمنظوره فضیلت با مساحت ۱۵۰۰ مترمربع و ۳۰ میلیارد تومان هزینه و سالن ورزشی کوهستان اندیشه نیز با مساحت ۲۲۰ مترمربع با صرف هزینه ۴ میلیارد تومانی به بهره برداری می‌رسد.

هوشیار همچنین از اتمام عملیات عمرانی احداث پارک شهید فاتح واقع در خیابان ابوذر خبر داد و تصریح کرد: این پروژه در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع در بافت پرتراکم شهری با هزینه ۱۰ میلیارد تومانی به بهره برداری می‌رسد.

شهردار تبریز یادآور شد: با بهره‌گیری از این فضاهای جدید فرهنگی و ورزشی شاهد افزایش سرانه‌های شهری در این حوزه‌ها خواهیم بود.

کد خبر: ۲۹۳٬۸۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha