۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۰
۶ عضو شورای شهر سردشت ۳۲ هزار دلار رشوه گرفتند| صدور کیفرخواست متهمین

۶ عضو شورای شهر سردشت ۳۲ هزار دلار رشوه گرفتند| صدور کیفرخواست متهمین

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: اردیبهشت سال جاری با گزارش مرجع امنیتی مبنی بر دریافت رشوه شش عضو شورای شهر سردشت موضوع در دستور کار قرار گرفت و با انجام تحقیقات در نهایت ۶ نفر دستگیر شدند.

به گزارش بازار، ناصر عتباتی اظهار کرد: در اردیبهشت سال جاری با گزارش مرجع امنیتی مبنی‌بر دریافت رشوه شش عضو شورای شهر سردشت موضوع در دستور کار دادستانی این شهرستان قرار گرفته و با دستور قضائی و تحقیقات انجام شده ۹ نفر که ۶ نفر از آن‌ها از اعضای شورای این شهر بودند، به جرم رشاء و ارتشاء تحت تعقیب قرار گرفته و دستگیر شدند.

وی افزود: در تحقیقات مقدماتی در بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب سردشت مشخص شد که شش نفر از اعضای شورای شهر سردشت ۳۲ هزار دلار از سه متهم دیگر رشوه دریافت کرده‌اند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: با توجه به گزارش مرجع امنیتی، تحقیقات مقدماتی صورت گرفته، بزه ارتکابی توسط این افراد محرز و پرونده با صدور کیفرخواست ب منظور صدور رأی به محاکم کیفری ۲ ارسال شد.

وی اضافه کرد: طبق قانون با توجه به صدور کیفرخواست مراتب تعلیق متهمان اعلام شده است و این افراد از تاریخ صدور کیفرخواست از عضویت در شورا معلق خواهند بود.

کد خبر: ۲۹۳٬۷۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha