۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۲
بخشنامه های غیر اصولی تقلای صادرکنندگان را بی ثمر می کند| مسئولان نگاه کارشناسی داشته باشند 
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

بخشنامه های غیر اصولی تقلای صادرکنندگان را بی ثمر می کند| مسئولان نگاه کارشناسی داشته باشند 

گرگان- سید رضایی، مدیر عامل شرکت صنعت پروفیل آرش گفت: صادر کننده در راستای توسعه صادرات در بازار جهانی بازاریابی کرده اما متاسفانه با صدور یک بخشنامه غیر اصولی، تمام زحمات چند ساله اش هدر رفت. 

سید علی سید رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: از سال ۱۳۹۳، در حوزه تولید لوله و پروفیل آهنی مشغول به کار شده ایم و با توجه به طرح های توسعه ای که داشته ایم، اکنون بعد از ۱۰ سال سابقه، ۶۵ قلم کالا تولید می کنیم.

مدیر عامل شرکت صنعت پروفیل آرش افزود: پروفیل آرش بزرگترین تولید کننده لوله گاز در شمال کشور است و به مدت چهار سال صادرکننده و تولید کننده نمونه استان گلستان بوده است.

وی بیان کرد: حدود ۹۰ درصد بازار ترکمنستان به واسطه نزدیک بودن با مرز این کشور توسط شرکت پروفیل آرش تامین می شود.

سید رضایی با اشاره به چالش های صادرات اظهار کرد: رفع تعهدات ارزی یکی از قوانین صادرات است که ما را با چالش مواجه کرده است و با توجه به اینکه مواد اولیه را به قیمت دلار آزاد خریداری می کنیم اما پس از صادرات باید دلار بدست آمده را بصورت ارز نیمایی به دولت تحویل دهیم.

وی ادامه داد: در راستای توسعه صادرات در بازار جهانی بازاریابی کرده و در نمایشگاه های خارجی شرکت کرده ایم اما متاسفانه با صدور یک بخشنامه غیر اصولی، تمام زحمات چند ساله ی ما هدر رفت.

افراد غیر متخصص در پشت پرده بخشنامه ها

وی افزود: از نظر بنده در پشت پرده این بخشنامه ها نگاه کارشناسانه و افراد متخصص وجود ندارند.

سید رضایی گفت: برای عبور از این چالش ها هر سال تولید خود را حرفه ای تر پیش برده و تنوع محصولات را افزایش داده ایم.

وی ادامه داد: در مدت ۱۰ ساله، با وجود قطعی برق و کمبود مواد اولیه، روند تولیدات ما به طور دائم برقرار بوده است و تا کنون توقف تولید نداشته ایم و همیشه در اسرع وقت تحویل بار انجام می شود.

وی عامل اصلی موفقیت این شرکت را کیفیت محصولات و سپس تعهد کاری، اخلاق مداری و مسئولیت پذیری در برابر مشتری عنوان کرد.

مدیر عامل شرکت صنعت پروفیل آرش گفت: شرکت ما در ابتدای کار با ۱۷ نفر کارمند، روند تولید خود را آغاز کرد و اکنون حدود ۲۵۰ نفر متشکل از کارمندان و کارگران در مجموعه ما مشغول به کار هستند.

نیازمند دیدگاه کارشناسانه مسئولان هستیم

سید رضایی ادامه داد: شرکت پروفیل ارش پویا است و ما همیشه سعی داشته برای جامعه مثمر ثمر و مفید واقع شود.

وی تصریح کرد: با وجود سختی های بسیار، با دوراندیشی و تربیت و آموزش نیروی انسانی پیش رفته ایم و اکنون شرکت ما به عنوان یک مولد در حوزه صنعت پروفیل، مستقل شده است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که دیدگاه مسئولان، کارشناسانه باشد تا بخشنامه ها برای تولید کنندگان و کارخانه ها، مانع و مشکل ایجاد نکند.

کد خبر: ۲۹۳٬۶۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha