۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷
بهترین هتل های مارماریس که اقامتتان را دلپذیر می کنند

بهترین هتل های مارماریس که اقامتتان را دلپذیر می کنند

مارماریس شاید به اندازه شهرهایی مانند آنتالیا مشهور نباشد اما قطعاً به همان اندازه زیبا و پرجاذبه است.

مارماریس شاید به اندازه شهرهایی مانند آنتالیا مشهور نباشد اما قطعاً به همان اندازه زیبا و پرجاذبه است. سواحل زیبای مارماریس با هتل‌های لوکس و لاکچری که در خود جای داده‌ می‌تواند یک مقصد تابستانه بی‌نظیر باشد. اگر شما هم قصد دارید بهشت گمشده ترکیه را برای سفر تابستانی خود انتخاب کنید، با ما همراه باشید تا با بهترین هتل های مارماریس و امکانات آنها آشنا شوید.

هتل گرند یازیچی کلاب مارماریس پالاس (Grand Yazici Club Marmaris Palace Marmaris)

بهترین هتل های مارماریس که اقامتتان را دلپذیر می کنند

هتل گرند یازیچی کلاب مارماریس پالاس، از جمله هتل‌های ۵ ستاره و لاکچری مارماریس در سواحل دریای مدیترانه است که با دارا بودن اتاق‌های شیک با دکوراسیون مدرن و ساده و انواع امکانات رفاهی، اقامتی دلپذیر را برای شما رقم می‌زند. این هتل دارای یک رستوران، استخر، سالن ورزشی، خدمات ماساژ و اسپا و... است و همچنین خدمات ویژه کودکان مانند پارک آبی، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری از نوزاد و کلاب کودکان را ارائه می‌دهد. از این رو، هتل گرند یازیچی مارماریس برای یک اقامت خانوادگی در تور مارماریس تابستان گزینه‌ای فوق‌العاده محسوب می‌شود. هزینه یک شب اقامت در این هتل به طور میانگین بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ دلار خواهد بود.

هتل بلو بی پلاتینوم (Blue Bay Platinum)

هتل بلو بی پلاتینیوم، یکی از بهترین هتل های مارماریس به شمار می‌رود که با دارا بودن خط ساحلی اختصاصی و اتاق‌های شیک با دکوراسیون ساده و آرامش‌بخش، میزبان خوبی برای شما خواهد بود. این هتل دارای دو رستوران، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، خدمات ویژه کودکان و امکانات برگزاری جلسه است. این هتل تا فرودگاه دالامان، ۴۹ کیلومتر و تا قلعه مارماریس ۲ کیلومتر فاصله دارد. هزینه یک شب اقامت در این هتل به طور میانگین بین ۱۸۰ تا ۲۵۰ دلار خواهد بود.

هتل گرین نیچر ریزورت (Green Nature Resort)

هتل گرین نیچر ریزورت یکی از هتل های تاپ مارماریس با پنج ستاره است که خدمات All را نیز به مسافران ارائه می‌کند. این هتل دارای یک رستوران، ۳ استخر، مرکز اسپا، سالن بدنسازی، خدمات نگهداری کودکان، کلاب کودکان، تجهیزات ورزش‌های آبی، پارک آبی و زمین بازی کودکان است. هتل گرین نیچر مارماریس یکی از هتل های خانوادگی مارماریس محسوب می‌شود و شما می‌توانید یک اقامت دلچسب همراه با فرزندانتان را تجربه کنید. هزینه یک شب اقامت در این هتل به طور میانگین بین ۱۳۰ تا ۱۸۰ دلار خواهد بود.

هتل مارتی ریزورت (Marti Resort Deluxe Hotel)

یکی از بهترین هتل های مارماریس، هتل ۵ ستاره مارتی ریزورت دلوکس است که ۲۸۳ اتاق‌ شیک و دلباز با چشم‌اندازی رو به خلیج ایچملر، یکی از جاهای دیدنی مارماریس دارد. این هتل خدمات یو آل را ارائه می‌کند و انواع امکانات رفاهی – تفریحی از جمله ۶ رستوران، ۳ استخر، اسپا، ماساژ، مرکز تناسب اندام، کلاب کودکان، زمین بازی و تجهیزات ورزش‌های آبی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. فاصله این هتل تا فرودگاه دالامان، ۴۹ کیلومتر و تا قلعه مارماریس ۶ کیلومتر است. هزینه یک شب اقامت در این هتل، به‌طور میانگین بین ۲۲۰ تا ۳۰۰ دلار خواهد بود.

هتل گرند پاشا (Grand Pasa Hotel)

یکی از بهترین هتل های مارماریس، هتل ۵ ستاره گرند پاشاست که ۲۸۰ اتاق مجهز و لوکس را در خود جای داده است. این هتل خدمات آل را ارائه می‌کند و انواع امکانات رفاهی – تفریحی از جمله یک رستوران، ۲ استخر، مرکز اسپا، ماساژ، مرکز تناسب اندام، کلاب کودکان، زمین بازی و تجهیزات ورزش‌های آبی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. فاصله این هتل تا فرودگاه دالامان، ۴۹ کیلومتر و تا قلعه مارماریس ۳ کیلومتر است. هزینه یک شب اقامت در هتل گرند پاشا مارماریس به طور میانگین بین ۱۴۰ تا ۱۹۰ دلار خواهد بود.

هتل فورتزا بیچ ریزورت (Fortezza Beach Resort Marmaris)

هتل پنج ستاره فورتزا بیچ ریزورت، یکی از هتل های تاپ مارماریس به شمار می‌رود که در اتاق‌هایی مجهز، شیک و مدرن با منظره باغ، استخر، دریا و کوه از مهمانان پذیرایی می‌کند. این هتل دارای یک رستوران، ۳ استخر، تجهیزات ورزش‌های آبی متنوع، کلاب کودکان، وعده غذایی مخصوص کودکان، زمین بازی، مرکز اسپا، خدمات ماساژ، سالن زیبایی، کلاس یوگا و... است. هتل فورتزا بیچ ریزورت را با توجه به امکانات مناسب برای کودکان، می‌توان یک هتل خانوادگی ایده‌آل دانست که نیازهای بزرگسالان و کودکان را در کنار یکدیگر برآورده می‌کند. این هتل تا فرودگاه رودز ۴۳ کیلومتر و تا فرودگاه دالامان ۵۹ کیلومتر فاصله دارد. هزینه یک شب اقامت در این هتل به طور میانگین بین ۱۷۰ تا ۲۲۰ دلار خواهد بود.

هتل پاشا گاردن بیچ (Pasa Garden Beach)

هتل پاشا گاردن بیچ از جمله هتل های خوب مارماریس با ۴ ستاره به شمار می‌رود؛ چراکه اتاق‌های مجهز و راحت، رستوران و بار، مرکز اسپا، سونا، ماساژ، صندلی‌ها و سایبان در کنار خط ساحلی اختصاصی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. هتل پاشا گاردن بیچ می‌تواند یک گزینه مناسب برای کسانی باشد که می‌خواهند هم از کیفیت و امکانات خوب بهره‌مند باشد و هم هزینه مقرون‌به‌صرفه‌تری را پرداخت کنند. فاصله این هتل تا فرودگاه‌های رودز و دالامان تقریباً به یک اندازه و برابر ۴۹ کیلومتر است. موقعیت خوب این هتل باعث شده تا با جاهای دیدنی مارماریس، مانند قلعه و موزه مارماریس و میدان جوانان کمتر از ۲ کیلومتر فاصله داشته باشد. هزینه یک شب اقامت در این هتل به طور میانگین بین ۹۰ تا ۱۴۰ دلار خواهد بود.

هتل هیلتون دالامان (Hilton Dalaman Sarigerme Resort & Spa)

بهترین هتل های مارماریس که اقامتتان را دلپذیر می کنند

هتل هیلتون دالامان یکی از بهترین هتل های uall مارماریس محسوب می‌شود که ۵۳۸ اتاق و سوییت فوق‌العاده تمیز و دلباز را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. خدمات هتل هیلتون از نوع ultra all inclusive بوده و شما می‌توانید از خدمات ۸ رستوران این هتل بهره ببرید. خدمات تفریحی هتل هیلتون نیز بسیار کامل و گسترده است و از پارک آبی و کلاب شبانه و تورهای پیاده‌روی گرفته تا ارائه تجهیزات ورزش‌های آبی و مرکز اسپا و سالن بدنسازی را شامل می‌شود. همانگونه که احتمالاً از نام این هتل حدس زده‌اید، هتل هیلتون دالامان بسیار به فرودگاه دالامان نزدیک است و کمتر از ۵ کیلومتر با آن فاصله دارد. هزینه یک شب اقامت در این هتل به طور میانگین بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار خواهد بود.

هتل پوینت بیچ (Point Beach Hotel Marmaris)

هتل پوینت بیچ یکی از بهترین هتل های چهار ستاره مارماریس است که با دارا بودن خط ساحلی اختصاصی و اتاق‌های بزرگ، تمیز و مجهز به یکی از انتخاب‌های محبوب گردشگران تبدیل شده است. این هتل یک رستوران، بار، ۲ استخر و چتر و صندلی ساحلی دارد و اگر به دنبال گزینه‌ای با کیفیت ولی کم‌هزینه هستید، یک انتخاب خوب محسوب می‌شود. فاصله هتل پوینت بیچ تا فرودگاه دالامان ۴۸ کیلومتر، تا قلعه مارماریس ۳ کیلومتر و تا پارک آبی آتلانتیس ۱ کیلومتر است. هزینه یک شب اقامت در این هتل به طور میانگین بین ۸۰ تا ۱۳۰ دلار خواهد بود.

هتل الیت ورد (Hotel Elite World Marmaris)

یکی از هتل هایی که می‌تواند در سفر به مارماریس، انتخابی مناسب برای افراد مجرد یا زوج‌های جوان باشد، هتل الیت ورلد مارماریس است. این هتل پنج ستاره، یکی از هتل‌های مخصوص بزرگسالان بالای ۱۶ سال به شمار می‌رود. هتل الیت ورد اتاق‌هایی بزرگ و پرنور دارد که با ترکیبی از رنگ‌های سفید، آبی و قهوه‌ای دکور شده‌اند. این هتل دارای خط ساحلی اختصاصی، ۲ رستوران، استخر روباز، بار، تجهیزات ورزش‌های آبی، مرکز بدنسازی، صندلی‌های ساحلی، خدمات ماساژ و... است. این هتل به فرودگاه رودز کمی نزدیک‌تر است و با آن ۴۴ متر فاصله دارد. هزینه یک شب اقامت در این هتل به‌طور میانگین، بین ۱۶۰ تا ۲۳۰ دلار خواهد بود.

تجربه ای بی نظیر در سواحل دریای مدیترانه با اقامت در بهترین هتل های مارماریس

مارماریس، شهری میان کوه‌ها و دریاها، یکی از بهترین مقاصد گردشگری ترکیه محسوب می‌شود که با سواحل طلایی، هتل‌های لوکس و لاکچری و تفریحات هیجان‌انگیز خود مسافران زیادی را به خود جلب می‌کند. بهترین هتل های مارماریس در کرانه‌های دریای مدیترانه قرار دارند و نه‌تنها اقامتی دلپذیر را رقم می‌زنند، بلکه سرگرمی‌ها و انواع تفریحات مختلف را نیز برای شما به ارمغان می‌آورند. اگر می‌خواهید با تور مارماریس همراه شوید و به این شهر دل‌انگیز ساحلی بروید، می‌توانید در انتخاب هتل از آژانس گردشگری الفبای سفر کمک بگیرید. الفبای سفر یکی از حرفه‌ای‌ترین‌ها در زمینه برگزاری تور خارجی است. برای کسب اطلاعات از تورهای خارجی به وب‌سایت الفبای سفر (www.alefbatour.com) سر بزنید یا با شماره ۰۲۱۴۹۳۵ تماس بگیرید.

کد خبر: ۲۹۳٬۴۲۲

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha