۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴
مرتعداران در سامانه «سمطا» ثبت‌نام کنند
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران:

مرتعداران در سامانه «سمطا» ثبت‌نام کنند

مدیرکل منابع طبیعی استان تهران از مرتعداران خواست تا برای ثبت مشخصات در سامانه سمطا (سامانه استعلامات منابع طبیعی) و اخذ شناسه یکتا به اداره کل منابع طبیعی استان تهران و شهرستان‌ ها مراجعه کنند.

به گزارش بازار، از وزارت جهاد کشاورزی، «رضا بیانی» افزود: با توجه به ممنوعیت هرگونه اقدامی در راستای ارائه خدمات به مرتعداران خارج از سامانه سمطا، برای اخذ شناسه یکتا به‌منظور تثبیت شغل مرتعداری و برای ارائه خدمات الکترونیکی و برخط و شفاف به بهره‌برداران، از همه مرتع‌داران تقاضا می‌شود برای ثبت اطلاعات خود در سامانه سمطا به اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران و یا اداره‌های منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان‌های تابعه مراجعه کنند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران اظهار داشت: مدارک مورد نیاز در هنگام مراجعه تصویر کارت ملی مرتعدار و ارائه شماره تلفن همراه و ثابت و آدرس محل سکونت ایشان است.

بیانی خاطرنشان‌کرد: با ثبت اطلاعات در سامانه سمطا، امکان دریافت خدمات الکترونیکی شامل اخذ شناسه یکتا برای تثبیت شغل مرتعداری، تمدید پروانه چرای دام، اصلاح سوابق ممیزی دامداران، مشاهده سوابق و وضعیت پروانه و اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعیه‌های مرتبط با مراتع فراهم خواهد شد.

کد خبر: ۲۹۳٬۳۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha