۸ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۳
دوام و قوام و عزت و آبروی جمهوری اسلامی متوقف به حضور مردم است
رهبر انقلاب پس از انداختن رای به صندوق:

دوام و قوام و عزت و آبروی جمهوری اسلامی متوقف به حضور مردم است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: دوام و قوام و عزت و آبروی جمهوری اسلامی در دنیا متوقف به حضور مردم است.

به گزارش بازار، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز جمعه در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری «انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران» با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) و در حضور بیش از ۲۰۰ خبرنگار و تصویربردار از رسانه‌های داخلی و بین‌المللی، رأی خود را به صندوق ۱۱۰ انداختند.

رهبر انقلاب اسلامی بعد از انداختن رای خود به صندوق ۱۱۰، فرمودند: روز انتخابات برای ما ایرانی‌ها روز نشاط و شادی است. به خصوص آن وقتی که انتخابات برای گزینش رئیس جمهور است؛ که چند سال آینده‌ی کشور با این انتخاب مردم تعیین می‌شود. لکن یک موضوع به نظر من مهمی در کنار این هست و آن حضور پرشور مردم و افزایش و کثرت رأی‌دهندگان است. این برای جمهوری اسلامی یک نیاز قطعی است.

ایشان فرمودند: جمهوری اسلامی اسمش -یعنی کلمه‌ی جمهوری- حاکی از این است که در ذات این نظام حضور مردم لحاظ شده؛ بنابراین دوام جمهوری اسلامی و قوام جمهوری اسلامی و عزّت جمهوری اسلامی و آبروی جمهوری اسلامی در دنیا متوقف به حضور مردم است. برای همین است که ما توصیه می‌کنیم مردم عزیزمان مسئله‌ی رأی دادن را، حضور در این آزمون مهم سیاسی را جدی بگیرند و شرکت کنند؛ و این که شما می‌گویید بعضی‌ها مرددند، من وجهی برای تردید پیدا نمی‌کنم. این یک کار آسانی است که نتایج مهمی دارد. چرا انسان برای انجام یک کاری که خرج ندارد، زحمتی ندارد، مایه‌ای ندارد، وقت گیری ندارد، فشاری ندارد، ولی فواید زیادی دارد انسان چرا باید تردید داشته باشد؟ تردید نکنند. به خصوص با توجه به همین نکته‌ای که من اشاره کردم و آن اینکه جمهوری اسلامی قوامش به حضور مردم است؛ و برای اثبات صحت و صداقت نظام جمهوری اسلامی حضور مردم یک امر لازم و واجبی است.

رهبر انقلاب در پایان خاطرنشان کردند: امیدوارم ان‌شاءالله خدای متعال مقدّر کند برای این کشور بهترین گزینش را و مفیدترین گزینش را؛ و سال‌های آینده ان‌شاءالله سال‌های خوب و مطلوبی باشد. مردم از گزینش خودشان راضی باشند.

کد خبر: ۲۹۳٬۰۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha