۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳
۳۰ همت پروژه در کرمان افتتاح شد
استاندار کرمان:

۳۰ همت پروژه در کرمان افتتاح شد

کرمان- استاندار کرمان از افتتاح ۳۰ همت پروژه در استان کرمان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان با اشاره به افتتاح ۱۰ همت پروژه و اشتغالزایی ۲ هزار نفر با حضور وزیر صمت در استان کرمان، اظهار کرد: پروژه شاخص آن می‌توان به اولین کارخانه کنستانتره آهن جنوب کرمان در ساردوئیه با اشتغالزایی ۱۲۰ هزار نفر اشاره کرد که می‌تواند پیش درآمدی بر توسعه صنعتی جنوب استان باشد.

فداکار با اشاره به افتتاح حدود ۳۰ همت پروژه در تاریخ سوم تیر ماه در استان، بیان کرد: از جمله شاخص ترین پروژه ها می توان به معدن دره‌آلو با ۹۰۰ نفر اشتغالزایی و ۱۰۰ هزار تن کنستانتره ۲۴ درصد بود.

وی با اشاره به افتتاح سه پروژه در معدن گل‌گهر، افزود: چهارم تیر ماه ورزشگاه ۳۰ هزار نفری شهید آیت‌الله رئیسی کرمان با حضور وزیر کشور افتتاح می‌شود.

استاندار کرمان با بیان این مطلب که ورزشگاه رفسنجان نیز به زودی با حضور وزیر ورزش افتتاح می‌شود، بیان کرد: دو پروژه مهم آب شرب رفسنجان و سد صفارود نیز افتتاح می‌شود که حائز اهمیت است، چرا که سد صفارود موجب جبران کمبود آب در شهرستان رابر و تأمین آب معدن دره‌آلو می‌شود.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه کارخانه کنسانتره آهن کوهبنان با ظرفیت یک میلیون تن با حضور وزیر صمت، عنوان کرد: فردا عملیات اجرایی ساخت ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن با حضور وزیر کشور انجام می‌شود.

کد خبر: ۲۹۲٬۶۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
      0 0
      سلام به آقای استاندار بگید مسئله مسکن مهر بشری رو حل کنن پیشرفت پروژه سا ل 95در مدیریت سابق بود بعد از ,8سال هیات مدیره جدید هیچ کاری نکرده