۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸
مقاومت سازندگان سنتی در برابر فناوری های نوین
مدیر عامل شرکت رابین شیمی خلیج فارس انتقاد کرد؛

مقاومت سازندگان سنتی در برابر فناوری های نوین

گرگان- یازرلو، مدیر عامل شرکت رابین شیمی خلیج فارس گفت: شرکت ما پیشرو در نو آوری است که برای استفاده از این نوآوری ها در صنعت ساختمان نیاز به فرهنگ سازی داریم.

فرهاد یازرلو در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: شرکت رابین شیمی خلیج فارس در زمینه مواد شیمیایی ساختمان و مواد آب بندی روش‌های نوین تخصصی دارد.

مدیر عامل شرکت رابین شیمی خلیج فارس افزود: مواد آب بندی نوین نسل جدید مصالح ساختمان طول عمر بیشتری نسبت به عایق های سنتی دارند و علاوه بر آن از روش اجرای ساده تر و با ماندگاری بالاتری برخوردار هستند.

وی گفت: محصولات شرکت ما در اجرا و سریع سازی ساختمان کمک می کنند اما بیشتر ما را به عنوان افزودنی بتن و چسب های کاشی می شناسند.

وی با بیان اینکه ما فعالیت عمیق تری در صنعت سازه داریم، خاطرنشان کرد: مقاوم سازی بتن، نفوذ ناپذیری بتن و آب بندی با عمر طولانی از جمله این فعالیت ها است.

یازرلو در خصوص صادرات گفت: برای صادرات چند بازار هدف از جمله عمان، عراق و ترکمنستان را مشخص کرده و برنامه ریزی هایی نیز انجام داده ایم.

وی در خصوص برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان گفت: شرکت ها باید در نمایشگاه صنعت ساختمان حضور یافته تا بتوانند خود را معرفی کنند، آنچه افراد عامه از فعالیت ما می دانند نسبت به فعالیت واقعی تفاوت بسیاری دارد.

۲۰ سال گذشته باید برای معرفی فوق روان کننده ها سمینار برقرار می کردیم

به گفته وی، همه ما را به چشم یک تولید کننده چسب و کاشی می شناسند در حالی که باید بدانند که مواد نوین تا چه اندازه می تواند به نسل جدید کمک کند.

وی همزمانی نمایشگاه ها را در استان های مختلف یک معضل دانست و گفت: این مسئله اجاره نمی دهد شرکت ها با قدرت حضور پیدا کرده و فعالیت های خود را معرفی کنند.

یازرلو با بیان اینکه در حوزه دانش بنیان نیز فعالیت های در دست اقدام داریم که امیدواریم به مرحله اجرا برسد، بیان کرد: شرکت ما پیشرو در نو آوری است که برای استفاده از این نوآوری ها در صنعت ساختمان نیاز به فرهنگ سازی داریم.

مدیر عامل شرکت رابین شیمی خلیج فارس تصریح کرد: شاید ۲۰ سال گذشته باید برای معرفی فوق روان کننده ها یک سمینار برقرار می کردیم تا مهندسان توجیه شوند اما اکنون این مساله بسیار عادی و روتین است و برای پیشرفت بیشتر در این زمینه نیاز به فرهنگ سازی و برگزاری نمایشگاه و سمینار با کمک نظام مهندسی داریم.

یازرلو بیان کرد: سنتی ها همچنان مقاومت دارند که از مواد نوین استفاده نکنند اما خوشبختانه برگزاری نمایشگاه ها به رواج این فرهنگ کمک می کند و صنعت ما در ۱۰ سال آینده بسیار پرکار خواهد بود.

مدیر عامل شرکت رابین شیمی خلیج فارس گفت: رابین شیمی تنها شرکتی است که در بحث افزودنی ها تاییدیه مرکزتحقیقات شمال کشور را دارد و در بحث ملات آب بندی استانداردهای لازم با تایید مرکز تحقیقات راه و مرکز شهر سازی را دریافت کرده است که استانداردهای سطح بالا و سختی دارند و همه اینها باعث اعتماد سازی می شود.

کد خبر: ۲۹۲٬۶۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha