۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶
آغاز «بیمه» ۱۵ ماهه دانش‌آموزان و فرهنگیان| ۹ استان با بیمه معلم و ۲۳ استان با بیمه دانا
سبد بیمه‌ای آموزش‌وپرورش امضا شد

آغاز «بیمه» ۱۵ ماهه دانش‌آموزان و فرهنگیان| ۹ استان با بیمه معلم و ۲۳ استان با بیمه دانا

طی مراسمی، تفاهم‌نامه بیمه‌ وزارت آموزش و پرورش با شرکت‌های بیمه دانا و شرکت بیمه معلم منعقد شد.

به گزارش بازار، این تفاهم‌نامه که بین علی فرهادی معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با رضا جعفری مدیرعامل بیمه دانا و سعید صحت رئیس هیئت مدیره بیمه معلم به امضاء رسید، امکان خدمت‌رسانی بیمه‌های دانا و معلم به حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از فرهنگیان و بالغ بر ۱۵ میلیون نفر دانش‌آموز تحت پوشش انواع خدمات بیمه‌ای این شرکت‌ها به مدت ۱۵ ماه فراهم شد.

در این جلسه مهدی نیک‌فر مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته، گزارشی از روند جلسات، مکاتبات با بیمه مرکزی و سایر شرکت‌های بیمه‌ای کشور، و نظرسنجی از ادارات کل آموزش وپرورش و آمار و اطلاعات این نظرسنجی به حاضرین ارائه کرد.

در ادامه علی فرهادی ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیرخم، بیان کرد: این اولین باری است که ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها برای انتخاب شرکت بیمه‌گرشان تصمیم می‌گیرند که این موضوع قطعا سبب ارتقاء سطح خدمات بیمه گر وافزایش رضایتمندی دربین فرهنگیان خواهد شد.

وی سپس با تأکید براینکه قرارداد ۱۵ ماهه بارعایت همه ملاحظات قانونی می‌تواند باعث رفع مغایرت‌ها و مشکلات بیمه شوندگان شود، رفع مشکل همزمانی شروع قرارداد با فصل نقل و انتقالات، استخدام‌ها و بازنشستگی‌ها، مأموریت‌ها و... درسال آینده را از آثار این تصمیم معرفی کرد.

وی در ادامه با اشاره به پیش فرض‌های آموزش و پرورش درانتخاب شرکت بیمه‌گر، بهره‌گیری از بهترین گزینه جهت ارائه خدمات بیمه‌ای به فرهنگیان را عنوان کرده و افزود: جهت استفاده از ظرفیت دو شرکت بیمه دانا و معلم، بویژه در بخش بیمه تکمیلی درمان، مقرر شد با جدول تعهدات واحد و مبنای حق بیمه مصوب بیمه مرکزی پس از درخواست مکتوب ادارات کل، نسبت به انتخاب شرکت بیمه‌گر اقدام شودکه براساس درخواست‌های مکتوب ادارات کل، کلیه سبد بیمه‌ای اعم از درمان و... ۹ استان آذربایجان شرقی، چهارمحال بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، خوزستان، قم، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان و یزد با شرکت بیمه‌گر معلم و سایر استان‌های کشور (۲۳ استان) با شرکت بیمه‌گر دانا خواهد بود.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع افزود: با عنایت به نزدیکی اتمام قرارداد بیمه تکمیلی، شرکت‌های بیمه‌ای ترتیبی اتخاذ کنند که هیچ‌گونه فاصله‌ای و وقفه‌ای جهت تمدید قرارداد و ارائه خدمات برای بیمه دانا و عقد قرارداد جدید برای بیمه معلم صورت نپذیرد و موجبات رفع نگرانی فرهنگیان کشور در این خصوص فراهم شود.

همچنین وی تاکید کرد: سازمان‌های وابسته به وزارت آموزش و پرورش در صورت تمایل با شرایط مندرج در همین قرارداد نسبت به عقد قرارداد با هر یک از بیمه‌ها اقدام کنند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط‌عمومی وزارت آموزش و پروش، در ادامه رضا جعفری مدیرعامل بیمه دانا ضمن ابراز خشنودی از تمدید تفاهم‌نامه بیمه‌ای با جامعه بزرگ فرهنگیان کشور، به تجارب و سوابق خدمتی این شرکت به کارکنان وزارت آموزش و پرورش طی سال گذشته اشاره و تأکید کرد: بیمه دانا با داشتن داشتن ۸۵ شعبه در سراسر کشور و بالغ بر سه هزار نماینده فعال در شبکه فروش، ۱۶۰ پزشک معتمد و ۱۳ هزار مرکز درمانی طرف قرارداد در سطح کشور، در طول سال گذشته تلاش نمود تا با ارائه بهترین و سریع‌ترین نوع خدمات بیمه‌ای به فرهنگیان سراسر کشور، در جهت ارتقای خدمات درمانی این قشر فرهیخته، کارنامه قابل قبولی را از خود برجای گذارد.

وی با اشاره به اینکه تفاهم‌نامه جدید از تاریخ اول تیرماه سال‌جاری اجراخواهد شد، گفت: امیدواریم با خدمات ارائه شده به فرهنگیان و دانش‌آموزان کشور، همواره شاهد ارتقای سطح خدمات درمانی به کارکنان شریف وزارت آموزش و پرورش ودانش آموزان باشیم.

درادامه رئیس هیئت مدیره بیمه معلم، ضمن تقدیر و تشکر از اعتماد فرهنگیان و وزارت آموزش و پرورش به بیمه‌ای که متعلق به خود فرهنگیان است تاکید کرد: بیمه معلم آمادگی همکاری درهمه نیازهای بیمه‌ای وزارت آموزش و پرورش دراستان‌هایی که این شرکت را انتخاب نموده‌اند دارد.

سعید صحت تاکید کرد: در صورت ارایه آمار و اطلاعات استان‌های یاد شده ازطرف بیمه دانا تمام تلاش خود را جهت ایجاد رضایت‌مندی حداکثری فرهنگیان به کار خواهد بست.

در ادامه تفاهم نامه به‌صورت سه جانبه بین وزارت آموزش وپرورش، شرکت بیمه دانا و شرکت بیمه معلم به امضاء رسید.

کد خبر: ۲۹۲٬۳۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ا IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      0 0
      در حق معلمین خوزستان خیانت کردند . ما بیمه دانا میخوایم