۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶
میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن در زنجان ۷۰ درصد است
مدیرکل راه و شهرسازی زنجان: 

میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن در زنجان ۷۰ درصد است

زنجان- مدیرکل راه و شهرسازی زنجان با بیان اینکه میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه های در دست اجرا بیش از ۷۰ درصداست،گفت: برخی از پروژه ها بیش از ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

به گزارش خبرنگار بازار، جعفر قزوینیان صبح شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طی چهار سال در طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار و ۱۱۲واحد مسکونی در قالب ملکی، استیجاری، مسکن روستایی در استان زنجان تولید خواهد شد،گفت: از این تعداد ۴۸ هزار و ۱۱۲ واحد شهری و ۲۰ هزار واحد مسکن روستایی است.

وی با اشاره به اینکه سهم استان زنجان از برنامه چهار ساله و ساخت واحد مسکونی در بخش شهری در سه قالب خودمالکی، بازآفرینی شهری و حمایتی ساخته خواهد شد است،اظهار کرد: برنامه تولید مسکن شهری در قالب بخش خصوصی (خودمالکی ۱۲ هزار و ۲۸ واحد مسکونی) مشخص شده و در محلات هدف بازآفرینی شهری نیز ۹ هزار و ۲۱ واحد است.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان تاکید کرد: سهم کل استان از برنامه چهار ساله تولید مسکن شهری در قالب مسکن حمایتی توسط دولت ۲۷ هزار و ۶۳ واحد مسکونی تعیین شده است.

قزوینیان گفت: تاکنون بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان تخصیص پروژه شده و ۷۰۰۰ واحد باقی‌مانده نیز با تامین زمین ،تخصیص پروژه خواهد شد.

وی با بیان اینکه میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه های در دست اجرا بیش از ۷۰ درصداست و برخی از پروژه ها بیش از ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارند،تصریح کرد: عمده پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان اجرا می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان بیان داشت: طی زمان بندی انجام شده، افتتاح پروژه ها با سازندگان و پیمانکاران در استان قطعی شده و از خردادماه امسال تا خردادماه سال آینده تعداد قابل توجهی یا حجم زیادی از واحدهای مسکونی به متقاضیان در استان واگذار می شود و عمده واگذاری واحدهای نهضت ملی مسکن در سالجاری خواهد بود.

کد خبر: ۲۹۲٬۳۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha