۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵
تفکر متفاوت ضامن بقای صنایع ساختمانی| همکاری با شرکای خارجی باعث توسعه می شود
مدیریت نمایندگی درهای داخلی درتک در گلستان:

تفکر متفاوت ضامن بقای صنایع ساختمانی| همکاری با شرکای خارجی باعث توسعه می شود

گرگان- رودی، مدیریت نمایندگی درهای داخلی درتک در گلستان گفت: شریک خارجی با وارد کردن نقدینگی، دانش و تکنولوژی های جدید این فرصت را به شرکت ها می‌دهد تا با یک سبک متفاوت در بازار حضور داشته باشند.

فرشید رودی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در سال های اخیر دچار رکود در صنعت ساختمان شده ایم که همه صنایع مرتبط را درگیر کرده است اما ما سعی کردیم با روش های بازاریابی جدید این رکود را مهار و تقریبا از آن عبور کنیم.

مدیریت نمایندگی درهای داخلی درتک در گلستان با بیان اینکه در رکود هم فرصت هایی وجود دارد، افزود: تفکر متفاوت باعث شده بتوانیم تهدید ها را به فرصت تبدیل کنیم و بنده معتقدم امروز تفکر درست بیش از کار زیاد جواب می دهد.

وی ادامه داد: مجموعه هایی که توانستند شریک خارجی داشته باشند موفق تر عمل کرده زیرا شرکای خارجی دانش را وارد کشور کرده و توسعه را رقم می زنند و همچنین شرکت ها می توانند در عبور از چالش های تحریم موفق تر عمل کنند.

رودی در رابطه با شرکای تجاری خارجی درهای درتک بیان کرد: مواد اولیه درهای داخلی درتک از ترکیه و کره و چوب های نسل جدید به صورت «فنیگر جوینت» از روسیه وارد می‌شود.

مدیریت نمایندگی درهای داخلی درتک در گلستان افزود: متاسفانه صنعت ساختمان یکی از صنایعی است که از سیاست های انقباضی شدیداً تاثیر می‌پذیرد و مجموعه هایی مانند درتک توانسته اند با تفکر متفاوت و از طریق همکاری با شریک خارجی از اینگونه چالش ها عبور کنند.

وی ادامه داد: شریک خارجی با وارد کردن نقدینگی، دانش و تفکر بروز و تکنولوژی های جدید، این فرصت را به شرکت ها می‌دهد تا با یک سبک متفاوت در بازار حضور داشته باشند.

رودی در پایان یادآور شد: همکاری با شرکای خارجی می‌تواند به توسعه هر صنعتی در کشور کمک کند، همچنین سبب ارتقا سطح کیفی تولیدکنندگان داخلی شده که این موضوع باعث افزایش رقابت شرکت ها خواهد شد.

کد خبر: ۲۹۲٬۳۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha