۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۲
عملکرد مناسب بانک پارسیان در طرح ملی جهش تولید مسکن

عملکرد مناسب بانک پارسیان در طرح ملی جهش تولید مسکن

عملکرد بانک‌ پارسیان در خصوص مشارکت در اجرای قانون جهش تولید مسکن نشان می‌دهد که این بانک با پرداخت تسهیلات توانسته است گام بلندی در به ثمر نشستن طرح ملی جهش تولید مسکن بردارد.

به گزارش بازار به نقل از بانک پارسیان، بر اساس این گزارش، بانک پارسیان در بخش تسهیلات ودیعه مسکن، تاکنون به حدود ۱۲.۷۰۰ نفر معادل ۹.۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است و پروند ۱۲.۰۰۰ نفر دیگر در حال بررسی و اقدام می‌باشد.

همچنین در بخش تسهیلات نهضت ملی (خود مالکی) نیز این بانک ۵۲۳ میلیارد ریال تسهیلات برای ساخت ۱۷ فقره پروژه، شامل ۱۵۸ واحد پرداخت کرده و فرآیند اجرایی پرداخت ۵.۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای ساخت ۲ پروژه جمعاً ۶.۰۰۰ واحدی نیز در حال انجام است.

در بخش تسهیلات نهضت ملی ( ۹۹ ساله) نیز مصوبه پرداخت ۲.۶۴۰ میلیارد ریال تسهیلات بابت اجرای یک پروژه ۴۸۰ واحدی ابلاغ که فرآیند اجرایی آن در حال انجام است.

همچنین این بانک به‌منظور اجرای هر چه سریع‌تر قانون مذکور، مذاکرات و جلساتی با وزارت راه و شهرسازی، استانداری تهران و شرکت عمران شهرهای جدید برگزار کرده است.

ازآنجایی‌که مسکن‌ یکی از پیشران‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شود، این بانک به‌عنوان یکی از بانک‌های خصوصی کشور علاوه بر حمایت از تأمین مالی زیرساخت‌های متنوع اقتصادی، صنعتی، بازرگانی و خدماتی کشور، در راستای عمل به سیاست‌های کلان کشور در بخش مسکن، نقش ویژه‌ای در حمایت از سیاست‌های کلان دولت از ابتدای قانون جهش تولید مسکن داشته و به‌نوبه خود تلاش کرده است که با مشارکت در طرح نهضت ملی مسکن، دسترسی مردم به مسکن را بهبود بخشیده و منابع مالی خود را در مسیر تأمین مسکن به‌عنوان یکی از مهم‌ترین واصلی‌ترین نیازهای مردم قرار دهد.

کد خبر: ۲۹۲٬۱۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha