۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱
چالش دریافت مجوز «افتا» برای همکاری با ادارات دولتی
مدیر ارتباطات شرکت رایان استرآباد آرکا انتقاد کرد؛

چالش دریافت مجوز «افتا» برای همکاری با ادارات دولتی

گرگان- دامغانی، مدیر ارتباطات شرکت رایان استرآباد آرکا گفت: شرکت های خصوصی برای همکاری با ادارات دولتی باید مجوزی تحت عنوان «افتا» دریافت کنند که مراحل بسیار پیچیده ای دارد.

عباس دامغانی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهارکرد: شرکت رایان استرآباد آرکا در سال ۱۳۹۷تاسیس شد و در سال۱۳۹۹ با فعالیت در حوزه دستگاه پوز آغاز به فعالیت کرد اما باتوجه به اینکه مشکلات زیادی در این زمینه وجود داشت زمینه فعالیتی شرکت تغییر و به سمت خدمات نرم افزاری و سخت افزاری رفت.

مدیر ارتباطات شرکت رایان استرآباد آرکا با بیان اینکه عمده فعالیت این شرکت در حوزه تولید نرم افزار و برنامه نویسی است، افزود: شرکت در زمینه های دیگری از جمله طراحی سامانه ها، تولید محتوا و پشتیبانی سایت ها و صفحات مجازی نیز مشغول فعالیت است.

دامغانی با بیان اینکه بیشتر مشکلات بخش های خصوصی مربوط به حوزه نقدینگی است، افزود: بیشتر شرکت ها سیستم کنترل ورود و خروج دستی دارند، شرکت ما برای تسهیل کردن این فعالیت در سازمان ها و شرکتها نرم افزاری تولید کرده است که با استفاده از گوشی موبایل و موقعیت مکانی محل کار، افراد می توانند اقدام به ثبت زمان ورود کنند.

وی بیان کرد: از دیگر کاربردهای این نرم افزار برای شرکت هایی است که نیروی انسانی زیادی دارند و برای محاسبه اضافه و کسری کاری با سختی زیادی مواجهه هستند، این مساله به صورت پیش فرض در نرم افزار تعریف و دغدغه های این حوزه حذف شده است.

وی افزود: همچنین نرم افزار این توانایی را دارد که از طریق موقیعت مکانی اطلاعات را برای مدیر ارسال کند و مدیر می تواند به طور شبانه روزی کار کارمندان خود را تحت نظر و بررسی قرار دهند.

دامغانی افزود: از دیگر مشکلات این حوزه می توان به بی اطلاعی افراد در این زمینه اشاره کرد و دلیل آن جدید بودن این نرم افزارها و رواج روش های سنتی در سازمان های کشور است.

وی تاکید کرد: گرگان- دامغانی، مدیر ارتباطات شرکت رایان استرآباد آرکا گفت: شرکت های خصوصی برای همکاری با ادارات دولتی باید مجوزی تحت عنوان «افتا» دریافت کنند که مراحل بسیار پیچیده ای دارد.

دامغانی بیان کرد: شرکت رایان استرآباد آرکا در کنار تولید نرم افزار در فعالیت های دیگری مانند تولید محتوا، موشن گرافی و کلیپ های تبلیغاتی نیز فعالیت دارد.

وی در خاتمه افزود: اگر یک شرکت بتواند نیروهای مورد نظر خود را جذب کند بسیاری از مشکلات حل می شود اما موضوع کمبود نقدینگی مانع انجام این کار می شود از طرف دیگر اگر نهادها و دستگاه های دولتی از نرم افزارهای تولیدی شرکت ها حمایت کنند باعث پیشرفت این بخش های خصوصی می شوند.

کد خبر: ۲۹۲٬۰۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha