۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۹
موضوعات مالی پایه هر کسب و کار| جرائم سنگین از تبعات مقاومت در برابر مشاوره مالیاتی است
در گفت و گو با بازار مطرح شد؛

موضوعات مالی پایه هر کسب و کار| جرائم سنگین از تبعات مقاومت در برابر مشاوره مالیاتی است

گرگان- کاویانی، مدیرعامل شرکت تخصصی حسابداری و مالیاتی هدیش حساب برتر گفت: شرکت ها زمانی به مشاور مالیاتی مراجعه می کنند که با مشکلات بزرگ یا جرائم سنگین مواجه شوند.

کتایون کاویانی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: شرکت تخصصی حسابداری و مالیاتی هدیش حساب برتر ارائه دهنده خدمات مربوط به حسابداری، مالیاتی و آموزش در این حوزه ها است و در وهله اول اگرشرکت های دیگر نیازمند مشاوره باشند می توانند از خدمات مشاوره ای شرکت استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت تخصصی حسابداری و مالیاتی هدیش حساب برتر افزود: علاوه بر این خدمات اگر شرکت یا مجموعه ای نیاز به حسابدار داشته باشند ما افرادی را برای آموزش به محل مدنظر درخواست کننده می فرستیم و با نظارت شرکت، آموزش های لازم به افراد داده می شود یا درصورتی که پرونده و مشکلات مالیاتی داشته باشند در این زمینه به آنها کمک می کنیم.

کاویانی اظهارکرد: همچنین افرادی که قصد یادگیری دارند مجموعه هدیش حساب برتر با ظرفیت محدود در هر فصل دوره های آموزشی حسابداری و مالیاتی برگزار می کند که افراد برای یادگیری می توانند اقدام کنند.

وی در پاسخ به سوال چالش های حوزه فعالیت خود، بیان کرد: بسیاری از شرکت ها اطلاعی از اینکه مشاور مالی می تواند چه کمکی به آنها کند ندارند یا اینکه این نیاز را در مجموعه خوداحساس نکرده اند و زمانی از مشاوره مالیاتی استفاده می کنند که با مشکلات بزرگ یا با جرائم سنگین مالیاتی برخورده اند که متاسفانه گاها دیر شده است.

تغییر قوانین مالیاتی

وی تاکید کرد: پایه و اساس کسب و کارها مربوط به موضوعات مالی است زیرا اگر در این حوزه مرتب و منظم باشند قطعا با چالش های کمتری روبرو خواهند شد، بسیاری از شرکت ها نیاز به حضور یک مشاور مالی را در کنار خود احساس نمی کنند تا زمانی که به مشکل مواجهه می شوند.

کاویانی افزود: قوانین مالیاتی سال گذشته تغییرات زیادی داشته است و بسیاری از شرکت ها متوجه این قضیه شده اند که حضور یک حسابدار حرفه ای در مجموعه لازم است ضمن اینکه حسابداری یک علم و تخصص است که هرکسی توان انجام این کار را ندارد.

وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات شرکت ها به دلیل غیر متخصص بودن حسابدار ایجاد می شود، تصریح کرد: متاسفانه بعضا افراد برای پر کردن فرم های اظهارنامه مالیاتی به کافی نت ها مراجعه می کنند که بعدا با مشکل روبرو می شوند.

وی ادامه داد: شرکت تخصصی حسابداری و مالیاتی هدیش حساب برتریک شرکت حقوقی است و زمانی که اقدام به پرکردن اظهارنامه برای یک مجموعه می کنیم تا آخر سال کنار آن مجموعه حضور داریم و متعهدانه پیگیر مشکلات افراد می شویم.

کد خبر: ۲۹۱٬۸۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha