۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۲
ضرورت تقویت همکاری شبکه بانکی زنجان برای تامین سرمایه در گردش بخش تولید
استاندار زنجان تاکید کرد؛

ضرورت تقویت همکاری شبکه بانکی زنجان برای تامین سرمایه در گردش بخش تولید

زنجان- استاندار زنجان بر لزوم همکاری شبکه بانکی در تامین سرمایه در گردش بخش تولید تاکید کرد و گفت: تولید بهره ورانه ضرورت اصلی کشور است و باید به این سمت حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن افشارچی صبح سه شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان زنجان در محل استانداری گفت: با تمام توان پیگیر حل مسائل و مشکلات تولیدکنندگان هستیم.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر بخش قابل توجهی از مشکلات به موضوع رفع تعهد ارزی برمی‌گردد،ابراز داشت: اگر در کشور مکانیسم مبادله ارز راه بیفتد اتفاقات خوبی رخ می دهد.

استاندار زنجان بر لزوم همکاری شبکه بانکی در تامین سرمایه در گردش بخش تولید تاکید کرد و گفت: تولید بهره ورانه ضرورت اصلی کشور است و باید به این سمت حرکت کنیم و حمایت ها باید با این رویکرد باشد.

افشارچی تاکید کرد: به فعالان تولید توصیه می شود که نگاه به آینده داشته باشند و از تکنیک‌ها و ابزارهایی که مسیر تولید را بهینه می‌کنند بهره بگیرند.

وی با بیان اینکه مصرف انرژی و آب در تولید، بهره ورانه نیست و باید در این خصوص مدیریت مناسب داشته باشیم،تاکید کرد: باید مردم هم در مصرف حامل های انرژی مصرف بهینه را مد نظر قرار دهند.

کد خبر: ۲۹۱٬۷۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha