۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱
ساماندهی خرید و فروش بلیط پروازهای فرودگاه آبادان| دست فروشندگان غیرمجاز بلیط در شلمچه کوتاه می‌شود
مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند:

ساماندهی خرید و فروش بلیط پروازهای فرودگاه آبادان| دست فروشندگان غیرمجاز بلیط در شلمچه کوتاه می‌شود

آبادان- بابامرادی، مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از ساماندهی خرید و فروش بلیط پروازهای فرودگاه بین‌المللی آبادان خبر داد.

امیرهوشنگ بابامرادی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به نشست هم اندیشی با مدیر فرودگاه بین المللی آبادان و روسای ایستگاه و نمایندگان شرکت های هواپیمایی مستقر در این فرودگاه گفت: ساماندهی خرید و فروش بلیط های هواپیما از طریق این فرودگاه مورد بررسی قرار گرفت.

وی ضمن تأکید بر ضرورت تنظیم عرضه بلیط هواپیما، این نشست را پیرو بیانات امام جمعه شهر آبادان مبنی بر کنترل قیمت بلیط های هواپیما عنوان کرد و گفت: با توجه به شرایط حاکم بر منطقه پیشنهاد شد باتوجه به نظرات ارائه شده؛ جلسه ای مشترک با حضور سازمان منطقه آزاد، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیر فرودگاه بین المللی آبادان برای افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی آبادان و بررسی موضوع کنترل نرخ بلیط ها برگزار شود.

مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند ادامه داد: از جمله پیشنهادات مورد بحث در این جلسه تأمین بلیط با نرخ مناسب برای افراد بومی منطقه با ارائه کارت شهروندی بود که این مهم جهت اجرایی شدن باید به جد دنبال شود.

بابامرادی ساماندهی مرز شلمچه برای کوتاه کردن دست فروشندگان غیرمجاز را یک ضرورت مهم دانست و افزود: با توجه به حضور پرشمار نفرات غیرمجاز در مرز شلمچه، پیشنهاد شد تا با راه اندازی یک استراحت گاه موقت در پایانه مرزی از طریق بخش خصوصی، اتباع خارجی ورودی توسط آژانس داران به سمت آبادان و خرمشهر هدایت و یا برای عزیمت به دیگر استان ها برای تهیه بلیط راهنمایی های لازم را دریافت کنند.

وی برقراری پروازهای خارجی پس از راه اندازی دفتر وزارت خارجه در منطقه را دیگر موضوع مطرح شده عنوان کرد و توضیح داد: تلاش داریم در راستای توسعه گردشگری و رونق اقتصادی منطقه، با راه اندازی پروازهای مستقیم مسیر مسقط، استانبول و دبی به آبادان و بالعکس؛ خطوط پروازهای بین المللی فرودگاه آبادان مجددا برقرار شوند.

مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند ضمن اشاره به بررسی های صورت گرفته بر آمار مسافرانی که از فرودگاه آبادان تردد داشته اند و باتوجه به میزان بالای تقاضا برای افزایش پروازهای داخلی طی هفته های اخیر، تاکید کرد: با پیگیری های انجام گرفته توسط مدیریت جدید فرودگاه آبادان و سازمان منطقه آزاد اروند، تعداد پروازهای داخلی افزایش چشمگیری داشته، تا جایی که جمعه ۲۵ خرداد ماه آمار ۱۳ پرواز ورودی و ۱۳ پرواز خروجی برای فرودگاه آبادان به ثبت رسید که بالغ بر ۸۰ درصد مسافران این پروازها را اتباع کشور عراق تشکیل می دادند.

کد خبر: ۲۹۱٬۶۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha