۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲
اجرای نهضت ملی مسکن به ۲ میلیون و ۶۵۲ هزار و ۳۱۱ واحد رسید

اجرای نهضت ملی مسکن به ۲ میلیون و ۶۵۲ هزار و ۳۱۱ واحد رسید

در جلسه شورای مسکن وزارت راه و شهرسازی به ریاست مهرداد بذرپاش، ساخت ۲ میلیون و ۶۵۲ هزار و ۳۱۱ واحد و نوسازی و بهسازی ۵۵۱ هزار واحد مسکن روستایی اعلام شد.

به گزارش بازار، جلسه شورای مسکن امروز شنبه ۲۶ خرداد به ریاست مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و با حضور معاونان وی در بخش‌های معماری و شهرسازی، مسکن و ساختمان، بازآفرینی شهری ایران، شرکت عمران شهرهای جدید، همچنین بنیاد مسکن، صندوق ملی مسکن، بانک مسکن و سایر بخش‌های مرتبط، در ساختمان دادمان برگزار شد.

در این جلسه، بررسی روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن و همچنین تکمیل و تحویل واحدها، تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر، تازه‌ترین وضعیت الحاق اراضی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن و همچنین وضعیت بازار مسکن و اجاره مورد بررسی قرار گرفت و پیشرفت‌های هرکدام از بخش‌ها به بحث و تبادل‌نظر گذاشته شد.

تاکنون اجرای طرح نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۶۵۲ هزار و ۳۱۱ واحد عبور کرده و بخشی از این واحدها نیز تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.

ساخت مسکن روستایی از دیگر محورهای این جلسه بود که بر اساس آخرین آمار اعلام شده، تعداد واحدهای روستایی تاکنون به ۵۵۱ هزار و ۷۹۸ هزار واحد رسیده است.

همچنین بر اساس آخرین آمار، نوسازی بافت فرسوده شهری به ۲۸۵ هزار و ۵۵۹ رسید.

در این جلسه میزان پیشرفت ۲۷ نقطه سکونتگاهی ساحلی جدید بحث و بررسی شد.

کد خبر: ۲۹۱٬۳۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha