۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۳
سوپرمارکت آنلاین اتکالا، سرویس جدید از فروشگاه های زنجیره‌ای اتکا راه اندازی شد

سوپرمارکت آنلاین اتکالا، سرویس جدید از فروشگاه های زنجیره‌ای اتکا راه اندازی شد

محصول جدید شرکت فروشگاه های زنجیره اتکا با نام تجاری "اِتکالا" با هدف ارسال رایگان و سریع سفارشات سوپرمارکتی آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی اتکا، سرویس جدید هلدینگ اتکا، سوپرمارکت آنلاین اتکالا (ارائه خدمات سوپرمارکتی و محصولات FMCG در بستری آنلاین) می باشد که در حال حاضر خدمات دهی خود را با محصولات سوپرمارکتی و در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران با تنوع محصول بیش از ۵۰۰۰ قلم کالا و توزیع از انبار مرکزی خود آغاز کرده است؛ که بزودی تنوع محصولات در آن افزایش خواهد یافت و همچنین در آینده با راه اندازی انبار در سایر نقاط در شهرهای بزرگ ایران خدمت رسانی خواهد داشت.

دکتر موسوی، مدیرعامل محترم شرکت فروشگاه های زنجیره ای اتکا نیز در مورد هدف راه اندازی این سرویس جدید به مهمترین اولویت اتکا یعنی مشتری مداری و ارائه محصولات باکیفیت و باکمترین قیمت به مشتریان به عنوان ارزش اصلی اتکالا اشاره کرد و هدف اتکالا ایجاد تجربه خرید لذت بخش و آسان برای کاربران، تامین مایحتاج اساسی مشتریان از فروشگاه های زنجیره ای اتکا با ارسال رایگان می باشد.

اتکالا، فروشگاه آنلاین جامع سوپرمارکتی است که علاوه بر عرضه محصولات پرمصرف و اساسی خانوار، امکان سفارش از بین ۵۰۰۰ قلم کالا شامل محصولات یخچالی، غذایی، بهداشتی، آرایشی، کالاهای اساسی، مکمل های غذایی و تحویل رایگان و سریع کالاها در چهار بازه زمانی در شهر تهران را برای مشتریان فراهم می آورد.

گفتنی است که اتکالا برنامه های متنوعی برای ارائه تخفیف ها و پیشنهادهای ویژه به مشتریان در دست اقدام دارد که تجربه لذت خرید مشتریان را دوچندان نماید.

در پایان لازم به ذکر است که علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با اتکالا، به وب سایت این فروشگاه اینترنتی به نشانی https://etkala.ir/ مراجعه کنند.

کد خبر: ۲۹۱٬۰۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha