۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۷
خدمات کسب و کار از زیرساخت های مهم اقتصادی است
مجری برگزاری نمایشگاه خدمات کسب و کار گلستان: 

خدمات کسب و کار از زیرساخت های مهم اقتصادی است

گرگان- مجری برگزاری نمایشگاه خدمات کسب و کار گلستان گفت: خدمات کسب و کار یکی از زیرساخت های مهم اقتصادی است که اگر مورد توجه قرار گیرد قطعا تاثیر زیادی در تولید ناخالص داخلی دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید جواد حسینی شامگاه چهارشنبه در مراسم اختتامیه نمایشگاه خدمات کسب و کار استان که در کارخانه نوآوری گلستان به مدت سه روز برگزار شد، اظهار کرد: این نمایشگاه برای اولین بار در استان گلستان برگزارشد.

مجری نمایشگاه خدمات کسب و کار افزود: نمایشگاه خدمات کسب و کار در سایر استان های با حضور حدود ۲۵ تا ۳۰ غرفه برگزار شده است اما در گلستان با ۴۰ کانتر و حضور ۳۷ شرکت برپا شد.

مدیر عامل شرکت کیفت سازان سبز گفت: خدمات کسب و کار یکی از زیرساخت های مهم اقتصادی است که اگر مورد توجه قرار گیرد قطعا تاثیر زیادی در تولید ناخالص داخلی دارد.

وی بیان کرد: برای افزایش کیفیت این نمایشگاه حدود ۶ کارگاه آموزشی هم برگزار شد که با استقبال خوبی از سوی بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان مواجه بود.

مدیر عامل شرکت کیفت سازان سبز افزود: برگزاری جلسات بی تو بی و مسابقه ایده شو نیز از دیگر برنامه های حاشیه این نمایشگاه بود.

وی گفت: برای برگزاری این نمایشگاه و در بخش شناسایی حوزه های خدمات و کسب و کار مطالعات و بررسی های مفیدی انجام که طی آن حدود ۸۴ حوزه خدمات و کسب و کار در استان شناسایی شد.

حسینی بیان کرد : شناخت حوزه های فعالیت یکی از اقداماتی مهمی بود که در این نمایشگاه مورد توجه قرار گرفت و توانمندی های شرکت ها نیز در معرض قرار گرفت.

وی اضافه کرد: موضوع دیگری که بسیار مورد توجه قرار گرفت، شبکه سازی و تقویت ارتباط بین فعالان حوزه خدمات کسب و کار بود.

حوزه خدمات کسب و کار ویژگی های خاصی دارد، افرادی که در این حوزه وارد می شوند باید دانش و آگاهی کافی و بالایی داشته باشند.

وی معتقد است: از دیگر ویژگی های مفید این حوزه چابکی و منعطف بودن است و در مشکلات می توان به راحتی خود را تغییر داد.

کد خبر: ۲۹۰٬۹۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha