۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۰
شرکت شهرک‌های صنعتی یزد پیشران در امر ارتقای بهره‌وری است
معاون شرکت شهرک‌های صنعتی یزد:

شرکت شهرک‌های صنعتی یزد پیشران در امر ارتقای بهره‌وری است

یزد- نجفی، معاون برنامه ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی یزد با بیان اینکه رتبه استان در ارتقای بهره وری اول است، گفت: این شرکت‌ از برترین استان‌های ایران در ارتقای بهره وری معرفی شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی یزد، سید مجتبی نجفی با اشاره به اهمیت سطح ارتقای بهره وری در ارائه خدمات به صنعتگران اظهار کرد: یکی از مهمترین مولفه ها در اثر بخشی فرآیند ارائه خدمات و رسیدن به هدف مطلوب در هر سازمان توجه به بهبود روند بهره وری آن سازمان است که خوشبختانه شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد در سال ۱۴۰۲ در کارنامه ارتقای بهره وری توانست رتبه دوم کشور را از ان خود کند.

وی با اشاره به اینکه یزد یک استان پیشران در امر ارتقای بهره وری است افزود: در سال گذشته با تلاش کارشناسان معاونت برنامه ریزی و همکاری سایر حوزه‌های شرکت و برگزاری منظم جلسات کارگروه و کمیته بهره وری و اصلاح فرآیندها، روند بهره وری شرکت شهرک‌های صنعتی استان با رشد قابل قبولی روبرو باشد.

معاون برنامه ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد ادامه داد: همین امر منجر شد تا بر اساس شاخص نامه سال ۱۴۰۲ این شرکت به عنوان یکی از شرکت‌های برتر استانی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران معرفی شود.

وی با اشاره به ارزیابی مدیران بر اساس بهره‌وری و تاکید رهبر معظم انقلاب در بند اول سیاست‌های کلی برنامه هفتم بر بهره‌وری تصریح کرد: بهره‌وری وظیفه ذاتی همه کارکنان به‌ویژه همه مدیران میانی و ارشد در بخش‌های دولتی و حتی خصوصی و عمومی است و در تنگنای کنونی باید بیشتر مورد توجه قرار گرفته و برای ارتقای آن سیاستگذاری و برنامه‌ریزی بهتر و دقیق‌تری انجام شود.

کد خبر: ۲۹۰٬۹۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha