۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۷
برند گردشگری مناطق مختلف اصفهان ایجاد می شود/تخفیف ۹۹ درصدی عوارض ساخت هتل
معاون استاندار اصفهان خبر داد؛

برند گردشگری مناطق مختلف اصفهان ایجاد می شود/تخفیف ۹۹ درصدی عوارض ساخت هتل

اصفهان – زینلیان؛ معاون استاندار اصفهان گفت: در حال برنامه ریزی برای ایجاد برند گردشگری برای هر منطقه و همچنین صنایع دستی، هنرهای اصیلی ایرانی اسلامی و بناهای داری معماری خاص و تاریخی اصفهان هستیم.

مهران زینلیان در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: در راستای رفع مشکلات بخش خصوصی در زمینه گردشگری و رفع معضلات این حوزه در بخش های مختلف استان، چهارشنبه های گردشگری اصفهان تشکیل می شود تا پیشنهادها و صحبت های افراد شاغل و فعال در این بخش را بشنویم.

وی با اشاره به تخفیف ۹۹ درصدی عوارض در ساخت هتل، رفع مشکل طبقات هتل‌ها افزود: امروزه ضرورت ایجاد برند گردشگری برای هر منطقه و همچنین صنایع دستی، هنرهای اصیلی ایرانی اسلامی و بناهای داری معماری خاص و تاریخی یک ضرورت محسوب می شود که دراین راستا در حال برنامه ریزی هستیم.

معاون استاندار اصفهان با اشاره به اینکه در ستاد هماهنگی خدمات سفر، مشکلات و رفع آنها در راستای خدمت رسانی به گردشگران دنبال می شود، تاکید کرد: استخراج شاخص های لازم برای نهادهای مختلف به منظور رائه خدمات و همچنین بخش خصوصی در دستور کار قرار دارد تا بتوانیم پروتکل خدمت رسانی هر یک را تبیین کنیم.

وی ادامه داد: در شرایط خاص اصفهان، چندین شاخص از جمله حمایت از دانش بیان ها و توسعه گردشگری به عنوان پیشران توسعه اقتصادی استان اصفهان تعریف شده است و در این راستا حمایت های لازم از این صنعت و فعالان این عرصه انجام می شود.

کد خبر: ۲۹۰٬۹۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha