۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
تخصیص بودجه برای تقویت زیرساخت‌های عمرانی در روستاهای محدوده ارس
معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد ارس خبر داد؛

تخصیص بودجه برای تقویت زیرساخت‌های عمرانی در روستاهای محدوده ارس

تبریز-معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد ارس از تخصیص بودجه برای تقویت زیرساخت‌های عمرانی در روستاهای محدوده ارس خبر داد.

به گزارش بازار، خلیل‌الله صدر نورمحمدی از تخصیص بودجه برای تقویت زیرساخت‌های عمرانی در روستاهای محدوده خبر داد و اظهار کرد: برای تقویت زیرساخت‌ها و توسعه معابر روستایی در سالجاری قریب به ۲۷ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته و اقدامات عمرانی آغاز شده است.

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد ارس خاطرنشان ساخت: ایجاد فضاهای تفرجگاهی و ورزشی در روستاهای شجاع و سیلگرد شامل نصب وسایل بازی کودکان، اجرای فضای سبز و زمین ورزشی چمن مصنوعی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال، تعریض و معبرگشایی در کوچه امام رضا(ع) روستای سیلگرد با اختصاص 2.5 میلیارد ریال، تعریض معابر، کوچه‌ها، خیابان پروین اعتصامی، شهید مهرعلی صفری و میدان عشایر با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال از جمله پروژه‌های عمرانی درنظر گرفته شده برای روستاهای محدوده منطقه آزاد ارس است.

وی لکه‌گیری معابر مسیر اصلی باغات کشاورزی گردیان، آماده‌سازی جاده دسترسی روستای حیدرآباد به ارزش ۲۰ میلیارد ریال، اجرای کفپوش پیاده‌رو در روستای شجاع با اعتباری بالغ بر ۴.۵ میلیارد ریال، اجرای بتن‌ریزی، سیمانکاری و اصلاح کف استخر روستای آغبلاغ به ارزش ۱.۷ میلیارد ریال، اجرای مخلوط‌ریزی و مسیرگشایی مسیر دسترسی وادی رحمت روستای حیدرآباد به مبلغ ۳8 میلیارد ریال و تامین مصالح بهسازی آرامستان کوی شاهمار به ارزش یک میلیارد ریال را از دیگر اقدامات سازمان منطقه آزاد ارس در توسعه زیرساخت‌های عمرانی روستاهای محدوده عنوان کرد.

نورمحمدی در پایان با بیان اینکه پروژه‌های متعددی در سطح محدوده درحال اجراست، تاکید کرد: ما دنبال کار ویترینی و تزئینی نیستیم و عمده اعتبارات صرف اقدامات زیرساختی برای تولید زمین و تامین انشعابات تولیدکنندگان و... خواهد شد و در کنار آن معتقدیم باید روستاهای محدوده نیز از وجود منطقه آزاد ارس منتفع شوند.

کد خبر: ۲۹۰٬۹۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha