۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰
وقوع طوفان در تهران
اداره کل هواشناسی استان تهران خبر داد

وقوع طوفان در تهران

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: طی پنج روز آینده گاهی وزش باد شدید همراه با گرد و خاک با احتمال طوفان لحظه‌ای در استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش بازار، بر اساس تحلیل الگوهای همدیدی و بررسی نقشههای پیش یابی آسمان استان تهران طی پنج روز آینده کمی ابری تا نیمه ابری به همراه وزش باد و گاهی با افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی می‌شود همچنین در برخی مناطق استان به‌ویژه در نیمه شمالی و ارتفاعات در ساعات بعد از ظهر و شب گاهی رگبار و رعدوبرق همراه با با تندباد لحظه ای مورد انتظار است. گاهی وزش باد شدید همراه با گرد و خاک با احتمال طوفان لحظه ای و گاهی کاهش دید و کاهش کیفیت هوا به‌ویژه در نیمه جنوبی غرب و مرکز استان پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۴۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۲۴ خردادماه) کمی ابری تا نیمه ابری، وزش باد، ‌گاهی رگبار باران؛ با احتمال رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد و طی ‌جمعه (۲۵ خردادماه) نیمه ابری، وزش باد، بعضی ساعت‌ها افزایش ابر و رگبار باران، گاهی وزش باد شدید و احتمال رعد و برق با حداقل دمای ۳۳ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر: ۲۹۰٬۸۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha