۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶
جهش در صادرات آبزیان نیازمند اصلاح نرخ نیمایی است
مدیرعامل شرکت آبزینه گستر سبز هیرکان:

جهش در صادرات آبزیان نیازمند اصلاح نرخ نیمایی است

گرگان- دیانی، مدیرعامل شرکت آبزینه گستر صدر هیرکان گفت: چنانچه نرخ نیمایی برای صادرات آبزیان اصلاح شود جهش خوبی را در این بخش شاهد خواهیم بود.

سعید دیانی در حاشیه نمایشگاه خدمات کسب و کار استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: اگر تولیدکننده از نظر مالی تامین باشد، تولید با قوت ادامه پیدا می کند.

مدیرعامل شرکت آبزینه گستر صدر هیرکان افزود: باید بخش دولتی برای حمایت از تولید کننده روند اعطاء تسهیلات را تسهیل کند تا سرمایه در گردش آنها تامین شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت آبزینه گستر سبز هیرکان در بخش پرورش و عمل آوری میگو فعالیت دارد، بیان کرد: بیش از ۱۰ سال است که این مجموعه به پرورش آبزیان و میگو مشغول و به طور تخصصی به صادرات آبزیان و میگو می پردازد.

به گفته دیانی، چالش های فعالان عرصه اقتصاد به دو دسته عمومی و تخصصی تقسیم می شود که تامین نهاده، کمبود نیروی متخصص، علم و آگاهی به روز از جمله مشکلات عمومی است که غالب تولیدکنندگان با آن مواجه هستند.

وی با بیان اینکه صادرات آبزیان با چالش مواجه است، اظهار کرد: چنانچه نرخ نیمایی برای صادرات آبزیان اصلاح شود جهش خوبی را در این بخش شاهد خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت آبزینه گستر صدر هیرکان با بیان اینکه برپایی نمایشگاه به رونق کسب و کار ها کمک می کند، خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان و فعالان عرصه اقتصاد با حضور در نمایشگاه ها می توانند با تبادل تجربه به نتایج خوبی در عرصه فروش محصول خود دست یابند.

وی ادامه داد: حضور در نمایشگاه ها موجب آشنایی بیشتر کسب و کار ها با یکدیگر می شود، همچنین می توان از حضور و قدرت رقبای هر صنف مطلع شد.

کد خبر: ۲۹۰٬۸۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha