۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸
شناسایی دلالان قبر و معرفی به دستگاه قضا
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) اعلام کرد

شناسایی دلالان قبر و معرفی به دستگاه قضا

تاجیک، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) گفت: دلالان قبر در بهشت زهرا (س) را شناسایی و به دستگاه قضائی معرفی کردیم.

به گزارش بازار، جواد تاجیک مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) اظهارداشت: کفنی که در بهشت زهرا ارائه می‌شود کفن معمولی است. برخی شهروندان علاقه دارند کفن خاص استفاده کنند مثلاً اسماً متبرکه دارد. غرفه عرضه کفن خاص به دلایل داشتن گزارشات متعدد تعطیل کردیم.

وی افزود: دلالان قبر در بهشت زهرا (س) را شناسایی و به دستگاه قضائی معرفی کردیم.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) ادامه داد: تا زمانی که خدمات هوشمند و الکترونیک نشود، این تخلفات به صورت کامل برچیده نخواهد شد؛ ارائه همه خدمات بهشت زهرا (س) در بستر یک سامانه هوشمند در مراحل پایانی تأیید است؛ می‌توانیم در سال جاری از این سامانه رونمایی کنیم.

تاجیک با اشاره به اینکه برای بیماران خاص نیازی به احداث سالن تطهیر مجزایی وجود ندارد، گفت: مجموعه‌ای احداث خواهد شد که در مواقع خاص و بحران تعداد زیادی متوفی بتوانیم در سردخانه نگه داریم و اگر بیماری اپیدمی شد و شیوع پیدا کرد قابلیت ایزوله کردن متوفی‌های مبتلا به این بیماری را در مکان جدید داشته باشیم که این مجموعه در خود مجموعه بهشت زهرا ساخته خواهد شد.

وی درباره جانمایی آرامستان جدید تهران نیز گفت: لایحه‌ای آماده شده که از سوی شهرداری تهران تقدیم شورای اسلامی شهر تهران خواهد شد و مورد بررسی قرار می‌گیرد. همزمان چهار مکان را پیشنهاد دادیم که شورا تصمیم می‌گیرد کدام زمین‌ها برای احداث آرامستان جدید انتخاب شود.

کد خبر: ۲۹۰٬۸۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha