۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
خرید باکس هتلی

خرید باکس هتلی

سوال اصلی اینجاست که تخت باکس چیست ؟

یک نمونه تخت خواب است که از سری نسل جدید خود تولید میشود . این محصولات بدون قید و بند هستند و احتیاج به اتصال و نصب خاصی ندارد .

یک نمونه تخت خواب است که از سری نسل جدید خود تولید میشود . این محصولات بدون قید و بند هستند و احتیاج به اتصال و نصب خاصی ندارد . تخت باکس ها از نظر ظاهری تمیز تر و زیبا تر هستند در عین سادگی ظاهر شیک خودش را حفظ کرده . تخت باکس ها به عنوان محصولات خواب اسپرت نیز شناخته می شوند . تخت باکس ها بسیار کاربردی هستند و کاملا استاندارد تولید می شوند . این روزها خیلی از افراد برای سهولت در جا به جایی و نصب تخت خود از تخت باکس استفاده می کنند . تخت باکس ها در دو حالت اسکلت چوبی و اسکلت فلزی تولید می شود . تخت باکس ها با اسکلت فلزی مستحکم تر هستند و دوام بالاتری دارند و برای مکان هایی که دارای رطوبت بالا هستند مناسب است مثل شمال کشور . تخت باکس ها در ارتفاع مناسب خود تولید می شوند و استحکام و مقاومت خوبی برخوردار است .

باید توجه داشته باشید که تخت باکس های دو نفره به صورت دو تکه تولید می شود به خصوص سایز های ۱۸۰ به بالا چون در جا به جایی باعث مشکل نشود . به عنوان مثال یک تخت باکس دو نفره ۱۸۰*۲۰۰ به صورت دو عدد باکس ۹۰*۲۰۰ تولید می شود .

تفاوت تخت خواب و تخت باکس

تخت باکس ها یک چهار چوب با اسکلت چوبی و یا فلزی هستند که بدون نیاز به کفی تخت خواب ساخته می شوند و فقط تشک بر روی آن قرار می گیرد . دور تا دور و کف تخت باکس ها از پارچه پوشیده شده است که بسته به سلیقه و انتخاب شما رنگ آن متفاوت میشود . جنس پارچه نیز به انتخاب خود شما مخمل و پارچه های دیگر تولید می شود .
تخت خواب ها در انواع مختلف و متفاوت تولید میشوند مثل تخت خواب های سلطنتی ، تاجدار ، سنتی و مدل ها مدرن و به روز در رنگ ها و جنس های متفاوت روانه ی بازار می شوند . تخت خواب ها احتیاج به کفی تخت خواب دارند و بعد نصب آن تشک بر رو آن ها قرار می گیرد .اما تخت باکس به شکل ساده و مدرن ساخته می شوند که این شکل ظاهری شیک و ساده و خاص آن افراد را جذب خود می کند . تخت باکس ها نیز با تاج و بدون تاج هم تولید می شوند . این تاج ها معمولا به دیوار نصب می شوند و تخت باکس جلوی آن قرار می گیرد .

انواع تخت باکس ها

تخت باکس ها در انواع مختلف خود تولید می شود و هر کدام به میزان کارایی و ظاهری که دارد قیمت آن تغییر میکند.


باکس هتلی ( ساده )
باکس مخملی
باکس لبه دار
باکس جکدار
باکس کشودار
باکس چرخدار
باکس مهمان و میزبان

تخت باکس ساده هتلی :
تخت باکس های هتلی باکس های ساده ای هستند که فقط یک چهارچوب ساده باکس را دارند با پارچه ساده ژاکارد و معمولی به رنگ سفید که دور تا دور آن و کف آن را پوشانده است .

باکس مخملی :

تخت باکس های مخمل همان باکس های هتلی و ساده ای هستند که شما می توانید با توجه به سلیقه و خواسته خود رنگ پارچه آن را انتخاب کنید و همینطور نوع و جنس پارچه به درخواست شما ساخته می شود.

باکس های لبه دار :

در تخت باکس های لبه دار ارتفاع باکس یکم بیشتر است و گوشه های باکس یکم به سمت داخل می رود و لبه های باکس حالت تورفتگی دارد که این امر باعث می شود تشک کاملا داخل باکس جای بگیرد و اصلا هنگام استراحت و استفاده حتی در طولانی مدت تشک اصلا تکان نخورد و حالت ثابت خود را حفظ کند .

باکس های جکدار :

خرید باکس هتلی



یکی از پر طرفدار ترین نوع باکس ها همین مدل باکس های جکدار است . این روزها به دلیل متراژ کم واحد ها و فضای کمی که در اتاق ها هست افراد مایل هستند از باکس های جکدار استفاده کنند تا فضای بیشتری برای وسایل های غیر ضروری داشته باشند و اسکلت این نوع از باکس ها فلزی می باشد و تحمل وزن آن ها تا نفری ۱۵۰ کیلوگرم نیز هست . باکس های جکدار دو نفره به علت جا به جایی راحت تر به صورت دو تکه تولید و تحویل مشتری می شود.

مزایای استفاده از باکس های جکدار :

استفاده کامل از فضای زیر تخت مثل یک انباری کوچک
پنهان کردن وسایل های غیر ضروری از دید
سهولت در نظافت داخل تخت باکس ها
و...

باکس های کشودار:

خرید باکس هتلی



باکس ها در حالت های مختلفی که وجو دارد که باهم بررسی کردیم یکی دیگر از نمونه های پرطرفدار باکس ها نمونه کشودار آن است در این روش جای استفاده از جک کشو قرار می دهند که جای البسه و وسایل های دیگر می شود . باکسهای کشو دار بنا به سفارش مشتری میتواند تا ۶ کشو داشته باشد .

باکس های مهمان و میزبان

خرید باکس هتلی



باکس های دو منظوره ای هستند که برای افرادی که مهمان ماندگار دارند توصیه می شود . تخت خواب های دو منظوره به این صورت است که یک تخت خواب یک نفره است یا یک مبل و کاناپه بزرگ است که در زیر آن تخت دوم به صورت کشویی زیر تخت جمع می شود فقط با ابعادی کمی کوچکتر قرار دارد .

تخت باکس را از کجا تهیه کنیم ؟

تخت باکس ها در سطح بازار و فروشگاه های معتبر قابل سفارش هستند و شما می توانید در صورت نداشتن وقت و ... از فروشگاه های آنلاین نیز سفارش خود را ثبت کنید . شما نیز می توانید باکس مورد نظر خود را از سایت بزرگ خواب شاپ www.khabshop.com سفارش دهید , و در زودترین حالت ممکن به دست مشتری ارسال می شود .

چرا خواب شاپ ؟

سایت خواب شاپ با پیشینه ۲۰ سال سابقه در زمینه فروش دکوراسیون داخلی و تولیدات کالای خواب در خدمت مشتریان عزیز می باشد، یکی از بهترن محصولات تولیدی این مجموعه تخت باکس های منحصر بفرد آن است که از کیفیت بالایی برخوردار است و مواد اولیه به کار رفته در ساخت تخت باکس ها از بهترین نوع خود و دارای مرغوبیت خاص خود است خواب شاپ سالها به طور اختصاصی در تولیدات باکس های متفاوت فعالیت کرده است و حتی باکس های سفارشی با ابعاد گوناگون و طرح های خاص که خواسته ونیاز مشتری است تولید می کند ... سالها است که تخت باکس های خود را به هتل های ۴ تا ۶ ستاره ارسال می کند و از رضایت کامل مشتریان خود بهره مند می شود . مشتریان عزیز اگر به همراه باکس خود احتیاج به تاج داشته باشند می توانند به صورت سفارشی مدل تاج مورد نظر خود را به تیم فروش ما در خواب شاپ سفارش دهند . این مجموعه از اولین و بهترین تولیدکنندگان این خط از کالا می باشد . تمام تخت باکس های ما با گارانتی خود شرکت به فروش می رسد که دارای دو سال گارانتی می باشد و دارای ضمانت اصل کالا می باشد .

سخن پایانی

در این مقاله سعی شده است تا به شما خوانندگان عزیز تعریف تخت باکس و تفاوت آن با تخت خواب و ویژگی ها و کارایی آن را توضیح داده شود. با مطالعه توضیحات داده شده با تعریف خود باکس و انواع آن آشنا شدید ، شما می توانید با با توجه به نیاز های خود و در نظر گرفتن موقعیت مکانی خود باکس مورد نظر خود را سفارش دهید . در ضورت احتیاج به مشاوره بیشتر و گرفتن اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما در خواب شاپ در تماس باشید . با خرید همزمان تشک و باکس از خواب شاپ میتوانید با تخفیف بیشتر کالا را خریداری کنید .. با کد تخفیف boxforu میتوانید از تخفیف ۳۰۰ هزارتومانی خواب شاپ بهره مند شوید .

کد خبر: ۲۹۰٬۷۶۸

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha