۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۸
حفظ و صیانت از نیروی کار با توجه به کمبود نیرو در استان یزد ضروری است
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد:

حفظ و صیانت از نیروی کار با توجه به کمبود نیرو در استان یزد ضروری است

یزد- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: با توجه به کمبود نیروی کار در استان یزد حفظ و صیانت از نیروی کار موجود بسیار ضروری است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد؛ محمدرضا فلاحتی تصریح کرد: بهره وری قطعا وقتی برای شرکت رقم می خورد که ارتباط مناسبی بین کارفرما و کارگر وجود داشته باشد.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان افزود: از سال گذشته تاکنون در طرح رصد واحدهای تولیدی که در هفته دو روز روی می دهد، مواردی مانند افزایش ایمنی و بهداشت محیط کار، بهبود شرایط کاری، بررسی اجرای آموزش‌های لازم به کارگران، نظارت بیشتر بر رعایت قوانین و مقررات کار توسط کارفرمایان و ... مورد بررسی قرار می گیرد.

وی افزود: در این طرح، واحدهای تولیدی ملزم به اجرای برنامه‌های ایمنی، آموزشی و بهداشتی برای کارکنان خود هستند و باید تجهیزات ایمنی مناسب را فراهم کنند.

فلاحتی در پایان تاکید کرد: این اقدامات با هدف افزایش رضایت‌مندی نیروی کار و کاهش نرخ حوادث و آسیب‌های شغلی در واحدهای تولیدی انجام می‌شود و انتظار می‌رود که تأثیر مثبتی بر بهره‌وری و انگیزه کارگران داشته باشد.

کد خبر: ۲۹۰٬۷۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • حسن IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
      5 0
      نمی‌خواد نگران ایمنی و بهداشت کارگران باشند.بهتر نیست فکری برای طرح طبقه بندی بعضی کارخونه ها که اجرا نمیشه بکنن،یا اینکه تو شرکت نیرو بعد از 15سال یا بیشتر کارکرده ولی دستمزد روزانه برابر با کارگر تازه کار هست، وقتی بهشون میگی میگن همینه که هست میخواستی قرارداد امضا نکنید.