۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۳
ورود ۱۰۰ دستگاه اتوبوس‌ نو به تهران از فردا

ورود ۱۰۰ دستگاه اتوبوس‌ نو به تهران از فردا

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از ورود ۱۰۰ دستگاه اتوبوس‌ نو به تهران خبر داد.

به گزارش بازار، مهدی علیزاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: همزمان با صد و بیست و هفتمین پویش امید و افتخار شهرداری تهران، با پیگیری‌ها و مساعدت شهردار محترم و مدیریت شهری، انشاالله صبح فردا، طی مراسمی از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس جدید شهر تهران رونمایی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس قراردادهای منعقد شده با خودروسازان داخلی با جدیت بحث تحویل اتوبوس‌ها را برای افزایش ظرفیت خدمات رسانی ناوگان دنبال می‌کنیم، افزود: اتوبوس‌ها خریداری شده از محل قرارداد با دو شرکت اسنا و عقاب افشان هستند که ۱۰۰ دستگاه آنها را فردا رونمایی خواهیم کرد.

علیزاده ادامه داد: این اتوبوس‌ها تک کابین و از نشان اسکانیا و کینگ لانگ بوده، که با برنامه‌ریزی صورت گرفته پس از انجام مقدمات اولیه و نصب تجهیزات لازم، در خطوط پهنه شرقی و جنوب تهران به مردم شریف پایتخت خدمات رسانی می‌کنند.

علیزاده با تاکید بر اینکه تهران به بیش از ۷۰۰۰ دستگاه اتوبوس نیاز دارد، گفت: تمام تلاشمان را برای تحقق وعده‌های داده شده و رسیدن به تعداد ناوگان مورد نیاز شهر تهران خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه از ابتدای دوره مدیریت شهری فعلی تا کنون ۹۴۰ دستگاه اتوبوس نوسازی و ۴۵۶ دستگاه به طور کامل بازسازی شده‌اند، خاطرنشان کرد: علاوه بر خرید دستگاه‌های جدید برای نوسازی ناوگان شهر تهران، تعمیرات و اورهال اتوبوس‌های فعال نیز به صورت مستمر در حال انجام است و پیش بینی می‌کنیم با تحقق قراردادهای بسته شده برای خرید اتوبوس‌های جدید، تحول بزرگی در ناوگان اتوبوسرانی و حمل و نقل شهر تهران اتفاق بیفتد.

کد خبر: ۲۹۰٬۳۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha