۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸
تأکید کنعانی بر نقش مؤثر تحریم برای توقف جنایات صهیونیست‌ها

تأکید کنعانی بر نقش مؤثر تحریم برای توقف جنایات صهیونیست‌ها

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مسئولیت ملت‌ها و نیز سازمان‌های مردم‌نهاد در حمایت از ملت مظلوم فلسطین افزایش یافته است.

به گزارش بازار، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با تأکید بر ادامه جنایات صهیونیست‌ در فلسطین در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ۲۴۵ روز است که حملات مستمر، همه‌جانبه و مرگبار رژیم صهیونیستی علیه ساکنان تحت محاصره نوار غزه و کشتار دردناک زنان و کودکان آن ادامه دارد.

کنعانی با تأکید بر جنایات بی‌سابقه صهیونیست‌ها در غزه گفت: شنیع‌ترین جنایات بین‌المللی از جمله جنایت جنگی، جنایت علیه بشریت و جنایت نسل‌کُشی از طریق کشتار وسیع و گسترده شهروندان، زنان و کودکان، حمله به اردوگاه‌ها، مدارس، مساجد، بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها، کلیساها، قتل اسرا، قتل هدفمند خبرنگاران، استفاده از سلاح گرسنگی و قحطی مصنوعی، کوچاندن اجباری بیش از یک‌ میلیون نفر از مردم غزه، کشتار کارکنان سازمان‌های بین‌المللی فعال در امور بشردوستانه و... بخشی از جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در نوار غزه در طول ۲۴۵ روز گذشته است.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به اینکه به‌دلیل بی‌عملی دولت‌ها و شورای امنیت سازمان ملل متحد نسبت به توقف جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، مسئولیت ملت‌ها و نیز سازمان‌های مردم‌نهاد در حمایت از ملت مظلوم فلسطین افزایش می‌یابد، افزود: تحریم کالاها و شرکت‌های صهیونیستی آسان‌ترین کار اما بسیار مؤثر است.

کد خبر: ۲۹۰٬۱۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha